هدر رفتن زیباترین شادی گل هفته (عکس)

هدر رفتن زیباترین شادی گل هفته (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم 38 ساله فولاد خوزستان بار دیگر در نقش گلزن تیمش ظاهر شد و البته در این سن و سال یکی از جذاب‌ترین شادی گل‌های هفته را به نام خود کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اشتباه برابر مهاجمی که تبحر ویژه‌ای در گلزنی دارد، تقاص سختی در پی دارد و این موضوع را گلر پیکان بهتر از هر کس دیگری در بازی روز گذشته تیمش تجربه کرد. 

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی و باسابقه فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران روز گذشته به گل شماره 96 خود در لیگ برتر رسید تا اکنون چهارمین گلزن برتر ایران لقب گیرد. در حال حاضر رضا عنایتی با 147 گل، مهدی رجب زاده و آرش برهانی با 116 گل در رده برترین‌های ایران در گلزنی قرار دارند و شیمبا تنها 4 گل دیگر با صد گله شدن در فوتبال ایران فاصله دارد. 

مهاجم برزیلی فولاد خوزستان روز گذشته بهترین بهره را از اشتباه حریف برد و توانست تیمش را تا ثانیه‌های پایانی برنده جدال با پیکان لقب دهد که البته در نهایت آنها موفق به حفظ این گل نشدند تا به تساوی در این جدال خانگی قناعت کنند.

شیمبا البته در 38 سالگی آمادگی بالای خود را به رخ کشید و شادی گلش را با پشتک وارو به اجرا گذاشت تا زیباترین شادی گل هفته را به نام خود کند.

البته لوسیانو پریرا با دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل در جدال با پیکان، دیدار حساس هفته آینده تیمش برابر سپاهان را از دست داد تا نکونام به دنبال گلزنی دیگر برای این جدال سخت باشد.

7474