مدافع آلمانی چلسی مذاکرات اولیه خود را با چهار تیم اروپایی آغاز کرد

مدافع آلمانی چلسی مذاکرات اولیه خود را با چهار تیم اروپایی آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی پوش آلمانی آبی های لندنی هم‌زمان با وارد شدن به سال جدید میلادی، مذاکرات پیش از امضای قرارداد جدید خود را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، مدیرانی از باشگاه های رئال مادرید اسپانیا، پاری سن‌ ژرمن فرانسه،  بایرن مونیخ آلمان و یوونتوس ایتالیا مذاکراتی را با نمایندگان آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه چلسی انگلیس درباره‌ی توافق پیش قراردادی در این ماه آغاز کرده‌ اند؛ چرا که قرارداد آنتونیو رودیگر با باشگاه چلسی انگلستان در فصل تابستان آینده به پایان می رسد.

چلسی می خواهد قرارداد این مدافع ملی پوش ژرمن ها را تمدید کند و گزینه‌ی ماندن این بازیکن در لندن، هنوز منتفی نشده است.

آخرین پیشنهاد مدیران باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد آنتونیو رودیگر در فصل تابستان گذشته بود که مورد توجه بازیکن و مدیر برنامه هایش قرار نگرفت زیرا ارزش آن، نصف مبلغی بود که پردرآمدترین بازیکنان چلسی دریافت می کنند.

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستر یونایتد نیز طرفدار این مدافع هم‌وطن خودش است و هم رودیگر و هم ایجنت او را به خوبی می شناسد.

آنتونیو رودیگر صد درصد متمرکز و متعهد به باشگاه چلسی است و توماس توخل، سرمربی آلمانی آبی های لندنی نیز همچنان در ادامه‌ی رقابت های فصل جاری، روی این مدافع مستحکم حساب ویژه ای باز می کند. آنتونیو رودیگر در این فصل بیست مسابقه در لیگ برتر فوتبال جزیره را از ابتدا با پیراهن چلسی آغاز کرده است که بیش از همه‌ی بازیکنان خارجی شیرهای آبی لندنی است.

9404