اعتراف رانگنیک پس از شکست تلخ برابر ولورهمپتون

اعتراف رانگنیک پس از شکست تلخ برابر ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد فردی و تیمی شاگردانش در بازی برابر ولورهمپتون پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون در ورزشگاه الدترافورد به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که شیاطین سرخ می‌توانست با کسب پیروزی در این بازی، امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده بیشتر کند، اما شرایط اصلا به خواست آن‌ها پیش نرفت و در نهایت با تک گل ژائو موتینیو در دقیقه 82، متحمل شکست 0-1 شدند. 

به نقل از گاردین، رانگنیک در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "اصلا از نظر فردی و تیمی خوب کار نکردیم. امروز نشان دادیم که همان مشکلات 3 الی 4 هفته قبل از آمدنم به الدترافورد را داریم. اصلا کار آسانی برای پرورش دادن DNA خاص در تیم نداریم."

"حضور در جمع 4 تیم برتر؟ اصلا نمی‌توانم چیزی را تضمین کنم. امروز نمایش تیم را مشاهده کردید. باید قدم به قدم پیش برویم و بهتر شویم و البته می‌دانیم که کار مشکلی است و البته به همین دلیل من اینجا هستم. باید یک تعادل میان فاز هجومی و دفاعی تیم ایجاد کنیم. اصلا پرس نکردیم، سعی کردیم این کار را بکنیم، اما نتوانستیم آن‌ها را در شرایط سخت قرار دهیم."

4416