ناراحتی مدافع منچستریونایتد از بی انگیزه بودن هم‌تیمی‌هایش

ناراحتی مدافع منچستریونایتد از بی انگیزه بودن هم‌تیمی‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - لوک شاو مدافع انگلیسی منچستریونایتد به انتقاد از رفتار و عملکرد هم تیمی‌هایش در دیدار برابر ولورهمپتون پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب از چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند و این دیدار با تک گل ژائو موتینیو ستاره پرتغالی ولوز در دقیقه 82، 0-1 به سود مهمان خاتمه یافت تا نوار شکست ناپذیری شیاطین سرخ زیر نظر رالف رانگنیک پاره شود. در این دیدار ولورهمپتون در بیشتر دقایق بازی سوار بازی بود و اجازه نداد تا میزبان حتی یک امتیاز در خانه بگیرد. این شکست باعث شد تا من یونایتد باز هم از کورس سهمیه لیگ قهرمانان عقب بیافتد. 

به نقل از سایت گل، لوک شاو پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت: "اصلا خوب نبودیم و کل بازی زجر کشیدیم. اصلا نمی‌توانستیم توپ را نگه داریم و زمانی که توپ نداشتیم، تمایلی برای بازپس گیری آن از خود نشان نمی‌دادیم. کاری کردیم تا یک بازی آسان برای ولورهمپتون باشد. یک نمایش و نتیجه ناامید کننده. زمانی که توپ زیر پاهایمان بود، گزینه زیادی نداشتیم و در واقع بگویم بی انگیزه بودیم. باید فشار بیشتری روی آن‌ها وارد می‌کردیم. باید فشرده‌تر باشیم. برای پیروزی در چنین بازی‌هایی با 100% توان خود را به کار بگیرید."

4416