واکنش یکی از مدیران بارسلونا به احتمال پیوستن مهاجم سابق رئال مادرید

واکنش یکی از مدیران بارسلونا به احتمال پیوستن مهاجم سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - متئو آلمنی مدیر بخش فوتبال بارسلونا اظهار کرد که پیوستن بازیکن جدید به این تیم، بستگی به شرایط مالی و رفتن چند بازیکن دارد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کاتالان‌ها انتقال 55 میلیون یورویی فران تورس از منچسترسیتی را به صورت رسمی اعلام کردند و مراسم معارفه‌ای برای وینگر جدید اسپانیایی خود در نیوکمپ برگزار کردند. بعد از انجام شدن اولین خواسته ژاوی، حالا لاپورتا می‌خواهد برای قدم بعدی اقدام کند و آن هم خرید یک مهاجم پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. 

به نقل از مارکا، نام آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس در چند روز گذشته به بارسلونا لینک شد و بسیاری از رسانه‌های کاتالونیایی خبر از توافقات میان بلوگرانا و مدیربرنامه‌های موراتا می‌دادند. اما کاتالان‌ها فعلا برای ثبت قرارداد تورس در لالیگا به مشکل برخورده‌اند و متئو آلمنی در این باره گفت: "از مشکلات و وضعیتی که در آن قرار داریم، آگاه هستیم. در زمانی که می‌خواهیم تصمیم گیری کنیم، اول شرایط را می‌سنجیم و سپس برای آن اقدام می‌کنیم و امیدواریم که این مشکل به زودی حل شود. البته خروج یوسف دمیر کمک خواهد کرد. ورود بازیکنان جدید نیز بستگی به میزان خروجی‌هایمان دارد."

"موراتا؟ ژاوی از من فران تورس را خواست و ما نیز این بازیکن را به او هدیه دادیم."

4416