شروع تلخ سال جدید برای رونالدو و رانگنیک با شکست در خانه

شروع تلخ سال جدید برای رونالدو و رانگنیک با شکست در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2022 میلادی برای منچستر یونایتد بسیار تلخ شروع شد چرا که این تیم در خانه خود یعنی ورزشگاه اولدترافورد در بازی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون شکست خورد و هر سه امتیاز را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو امیدوار بود که بتواند سال جدید را با پیروزی شروع کند و بدین ترتیب روند درخشش خود را در سال جدید میلادی استارت بزند اما چنین اتفاقی نیفاد و آن ها در اولدترافورد مقابل ولورهمپتون شکست خوردند و عملکرد انتقاد برانگیزی داشتند و به نظر می رسد که با این عملکرد، انتقاد ها بر علیه رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستر یونایتد شروع شود.

تک گل این بازی را هموطن کریستیانو رونالدو یعنی ژوائو موتینیو به ثمر رساند و هر سه امتیاز را برای ولورهمپتون به دست آورد. موتینیو این گل را در دقیقه 82 به ثمر رساند و بدین ترتیب فرصت چندانی هم برای شیاطین سرخ برای کامبک زدن و بازگرداندن نتیجه وجود نداشت تا در نهایت کار این تیم یکسره شود.

اکنون باید دید که ادامه روند سال جدید برای منچستر یونایتد به چه شکل خواهد بود اما چیزی که مشخص است این است که این تیم به طور کلی فصل جالبی نداشته است و این روند هنوز هم ادامه دارد.

- ولورهمپتون

1470