مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه/ تیم‌های بزرگ به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنند

مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه/ تیم‌های بزرگ به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌های بزرگ به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنند گفت: تراکتور ما را سورپرایز کرد.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد. این تیم اگر در 12 هفته گذشته اینقدر با انگیزه بازی می‌کرد الان اینجای جدول نبود. شرایط تاکتیکی خودمان را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را هم از دست دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم.
وی در خصوص رقابت در صدر جدول و فاصله یک‌امتیازی با استقلال عنوان کرد: همیشه تیم‌های بزرگ، افکار بزرگ و مربیان بزرگ این‌طور فکر می‌کنند که به فکر کار خودشان باشند. اینکه این‌طور نیست که نتایج بقیه را دنبال کنند. تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می‌کنیم به مشکلات خودمان بپردازیم و روی نقاط قوت‌مان بیشتر کار و شرایط‌مان را بهتر کنیم ولی اینکه به صدر جدول و نتایج تیم‌های دیگر فکر کنیم‌، این‌طور نیست. این نشانه‌های تیم‌های بزرگ است.

مربی پرسپولیس در خصوص این موضوع که مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته‌ پرونده گل‌گهر به پرسپولیس ارتباطی ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ موقع دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم ولی آن خبرنگار محترمی که این سؤال را پرسیده‌، به نظر من خیلی سیستماتیک پرسیده است. ایشان فرد باتجربه‌ای است و واقعاً توقع نداشتیم با این ادبیات صحبت کند. یکی دو کلمه‌ مصاحبه در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد، اگر دادرس، دادرس فوتبال ایران است وای به حال بقیه فوتبال ما.

6641