ملی‌پوش ایتالیایی یوونتوس: به من گفتند دیگر نباید فوتبال بازی کنی

ملی‌پوش ایتالیایی یوونتوس: به من گفتند دیگر نباید فوتبال بازی کنی

پایگاه خبری فوتبالی - برای فدریکو برناردسکی سال 2021 سال خوشایندی بود و سالی بود که تغییرات مثبتی در روند زندگی شخصی او رخ داد که در کنار شرایط مناسبش در دنیای فوتبال، حال و روزش را بهتر و او را نسبت به آینده امیدوارتر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، قهرمانی در یورو همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا، ازدواج و تولد فرزندش و همچنین تغییر در روند عملکرد و حضورش در ترکیب یوونتوس از جمله اتفاق های خاص و خوشایندی بود که سال 2021 را برای فدریکو برناردسکی ویژه کرد.

حالا برناردسکی در کنار این اتفاق های خوب انتظار دارد سال جدید را نیز به خوبی شروع کند و در این میان اخبار مربوط به احتمال تمدید قراردادش با یوونتوس نیز می تواند از رویدادهای خوب در آغاز سال جدید میلادی باشد. برناردسکی در مصاحبه ای راجع به برخی موارد صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

درباره‌ی یوونتوس؟ 

"من در پنج سال حضور در یوونتوس لحظات سخت زیادی را پشت سر گذاشتم اما هرگز از هیچ چیز پشیمان نبوده و نیستم. این لحظات برای رشد من مؤثر بود، به من خدمت کردند تا پیشرفت کنم. خودم را شناختم. در حرفه ام همیشه روند صعودی را در پیش گرفتم اما در زندگی به ناچار با لحظاتی روبرو می شویم که همه چیز آن طور که می خواهیم نیست و پیش نمی رود. در آن لحظات باید بپرسیم کجا اشتباه کرده ایم؛ کجا دیگران اشتباه کرده اند؛ در مورد آن چه که بتواند شرایط را بهبود بخشد و روند را به حالت عادی بازگرداند، باید با خودمان فکر و بررسی کنیم و دوباره بلند شویم؛ وقتی که دوباره بلند شوی، همه چیز صد برابر زیباتر و بهتر خواهد بود."

درباره‌ی تمدید قرارداد؟

"با ایجنت خودم (فدریکو پاستورلو) در حال شروع مذاکره هستیم. صحبت هایی آغاز شده و در حال گفت و گو هستیم. من تمایل زیادی به ماندن دارم؛ زمانی که قراردادی تمدید می شود مانند مراسم ازدواج می شود؛ به کل تیم شام می دهی و هم تیمی ها مهمان خواهند بود؛ اگر این طور شود که من حاضرم کل هزینه را پرداخت کنم. همراه تیم ملی در یورو به قهرمانی رسیدیم؛ یک دوره کاملاً خوب و درخشان را پشت سر گذاشتیم؛ سال 2021 سالی همراه با لحظات خاص بود. سوپرکوپای ایتالیا و کوپا ایتالیا را همراه یوونتوس بردم. بعد قهرمانی اروپا با تیم ملی؛ خانه ای خریدم و ازدواج کردم و دخترم هم به دنیا آمد. با این حال لحظات سخت بسیار زیادی را هم تجربه کردم؛ لحظاتی که آن ها هم برای من ارزشمند هستند اما فکر می کنم سال 2021 برای من سال متعادلی بود."

درباره‌ی جام جهانی؟

"هدف این است، یقیناً به آن فکر می کنیم و تمام تلاش ما حضور در جام جهانی و موفقیت تیم ملی ایتالیاست. ما برای رسیدن به اهدافمان به یکدیگر نیاز داریم درست مانند آن چه که در تابستان اتفاق افتاد؛ به طور قطع باید به جام جهانی راه یابیم."

درباره‌ی خانواده؟

"من وقتی در خانه هستم از فوتبال صحبت نمی کنم. از تلفن همراه استفاده نمی کنم. اکنون پدری تمام وقت برای دخترانم هستم. تمام وقتم را در کنار خانواده و فرزندانم می گذرانم. سعی می کنم تمام عشق و علاقه دنیا را به آن ها بدهم، هر چند که اشتباهاتی نیز مرتکب می شوم. اما این طبیعی است. این بخش زیبایی از پدر و مادر بودن است؛ ما موجودات کاملی نیستیم اما فرزندانمان باید عشق ورزیدن را بیاموزند؛ همین طور عیوب و مشکلات را؛ این زندگی است و در کنار اشتباهات و عیوب، باید آن را دوست داشت."

اما برناردسکی در کنار اشاره به اتفاق های خوب و تاثیرگذار زندگی اش، به تلخی گذشته ای که می توانست زندگی فوتبالی او را کاملاً به اتمام برساند هم اشاره کرد و گفت: "در شانزده سالگی به من گفتند که دیگر نمی توانم فوتبال را به دلیل مشکل قلبی ادامه دهم. آن چه که در گذشته برای من افتاد را رد نمی کنم اما همیشه از کوچک ترین رویداد و مسأله مثبت و زیبا بهره گرفتم و آموختم. در شانزده سالگی با این گفته برای ماه ها متوقف شدم و فهمیدم تا چه اندازه عاشق فوتبال هستم، از آن لحظه دوباره خواستم و بلند شدم و تمام تلاشم را برای هر چیزی که باعث شود دوباره به فوتبال بازی کردن من کمک کند و مرا تبدیل به یک فوتبالیست بهتر کند، انجام دادم و هرگز نا امید و خسته نشدم."

9404