رسمی؛ باشگاه میلان مثبت شدن تست کرونای دروازه‌بان این تیم را تأیید کرد

رسمی؛ باشگاه میلان مثبت شدن تست کرونای دروازه‌بان این تیم را تأیید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نتیجه‌ی آزمایش ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا در ارتباط با دروازه بان دوم و رومانیایی تیم فوتبال میلان ایتالیا مثبت اعلام شده و این بازیکن از امروز راهی قرنطینه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و همچنین وب سایت رسمی باشگاه میلان ایتالیا، ساعاتی پیش باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه، خبر مثبت شدن تست های کووید نوزده چیپریان تاتاروشانو، دروازه بان رومانیایی روسونری را به صورت رسمی تأیید کرد.

این دروازه بان رومانیایی برای چند مسابقه‌ی آینده‌ی روسونری در دسترس کادر فنی این تیم نخواهد بود. باشگاه میلان همچنین تأکید می کند که حال عمومی چیپریان تاتاروشانو خوب و مساعد بوده اما به دنبال مثبت اعلام شدن نتیجه‌ی تست کرونایش، فعلاً از نزدیک شدن به بقیه‌ی اعضای تیم و همچنین از حضور در تمرینات گروهی تیم محروم بوده و این دروازه بان رومانیایی هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد تا زمانی که نتیجه‌ی آزمایش دوباره‌ی کرونای او منفی شود، همچنان در قرنطینه خواهد ماند تا آن زمان مجوز خروج از قرنطینه از سوی مسئولین مربوطه برای این بازیکن صادر شود.

چیپریان تاتاروشانو در زمانی که دروازه بان نخست میلانی ها به علت مصدومیت مایک ماینان و انجام عمل جراحی روی دست خود غایب بود، در چندین مسابقه وظیفه‌ی حراست از دروازه‌ی روسونری را بر عهده داشت که نسبتا هم خوب عمل کرده بود.

9404