واکنش روکا به تمجید ناگلزمان از او: به‌خاطر رفتار زمان نیمکت‌نشینی‌ام بود!

واکنش روکا به تمجید ناگلزمان از او: به‌خاطر رفتار زمان نیمکت‌نشینی‌ام بود!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ با مناسب دانستن شرایط فعلی اش اعلام کرد که قصد ترک مونیخ را ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارک روکا سرانجام و پس از یک و نیم فصل انتظار، در دیدارهای پایانی سال 2021 توسط یولیان ناگلزمان به بازی گرفته شد و البته توانست با عملکردی مناسب، پاسخ خوبی به اعتماد سرمربی بدهد.

روکا که اکنون چشم به راه شروع نیم فصل دوم است، در مورد وضعیتش در مونیخ گفت: "دیدارهای آخر سال را بازی کردم و حس خوبی دارم. از این که سرانجام همه دیدند که چه کیفیتی دارم، خوشحالم. کمی از شروع بی موقع تعطیلات زمستانی ناراحتم. اما منتظر آغاز دیدارها در سال جدید هستم."

ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پس از دیدار با اشتوتگارت به شکلی خاص به تمجید از عملکرد روکا پرداخت. این هافبک اسپانیایی در واکنش به این اتفاق گفت: "ناگلزمان به خاطر عملکرد، تلاش و رفتارم در زمان نیمکت نشینی از من قدردانی کرد. این اتفاق ارزش زیادی داشت و انگیزه و اعتماد به نفس خاصی به من تزریق کرد. از او متشکرم."

با توجه به بازگشت کیمیش در سال جدید، روکا در مورد شانس بازی کردنش گفت: "باید قبول کنم که بازیکنان با کیفیتی در پست من حضور دارند که سزاوار حضور در ترکیب هستند. من نیز باید همیشه با اعتماد به نفس باقی بمانم و برای رسیدن به هدفم تلاش کنم."

و در نهایت روکا در پاسخ به سؤالی مبنی بر ترک بایرن مونیخ نیز چنین گفت: "پیش تر در برهه ای به ترک بایرن فکر می کردم؛ اما با اتفاقات جدیدی که رخ داده، برای خودم واضح شده که باید بمانم. با توجه به شرایط، ترک تیم در این لحظه اشتباه است. در حال حاضر، در بهترین شرایط روحی و جسمی خودم قرار دارم."

9404