اولیور کان: همکاری لازم برای انجام تحقیقات را خواهیم داشت

اولیور کان: همکاری لازم برای انجام تحقیقات را خواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران ارشد بایرن مونیخ اعلام کرده که این باشگاه با مقامات دادستانی باواریا در پرونده ای که پیرامون این تیم آلمانی تشکیل شده، کمال همکاری را خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، اولیور کان در واکنش به طرح اتهام دادستانی برای سران بایرن مونیخ، اعلام کرد که کمال همکاری را برای پیش‌برد بررسی ها و نتایج این پرونده خواهد داشت.

طبق اخبار مربوطه، دادستانی ایالت باواریا در رابطه با تخطی سران و مدیران باشگاه بایرن مونیخ در زمینه‌ی پرداخت حقوق در حیطه‌ی رده‌ی سنی جوانان پرونده ای تشکیل داده است.

اولیور کان به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه بایرن مونیخ آلمان که یکی از افراد خوانده به دادستانی در این پرونده هم می باشد، بر این اساس که جزو افراد رده بالای باشگاه مونیخی ها نیز هست، اعلام کرده که همکاری لازم برای تکمیل تحقیقات در این پرونده را با دادستانی مربوطه و مأمورین آن ها خواهد داشت. اولیور کان در این ارتباط چنین می گوید: "قطعا ما در این زمینه به طور کامل با مقامات دادستانی همکاری می کنیم. به نفع ما خواهد بود که این فرآیند به طور کامل بررسی و انجام گرفته و این پرونده نیز سریع تر مختومه شود."

لازم به ذکر است که باشگاه آگزبورگ نیز یکی دیگر از باشگاه هایی است که در این پرونده تحت بازرسی و تحقیقات قرار دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه‌ی بررسی ها در این پرونده به کجا خواهد انجامید و آیا مدیران و مسئولان باشگاه باواریایی دچار محکوميتی خواهند شد یا خیر.

9404