۵ تیم انگلیسی به مهاجم لورکوزن علاقمندند/ گزینه شیک کونته و گواردیولا!

۵ تیم انگلیسی به مهاجم لورکوزن علاقمندند/ گزینه شیک کونته و گواردیولا!

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریک شیک اخیرا مشتریان زیادی پیدا کرده است و در این میان، گفته می شود که پنج باشگاه از لیگ برتر فوتبال جزیره، به دنبال در اختیار گرفتن این مهاجم اهل جمهوری چک لورکوزنی ها هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و وب سایت آلمانی فوسبال ترانسفرز، طبق شنیده‌ ها از آلمان، بروسیا دورتموند نسبت به جذب پاتریک شیک علاقمند است و مهاجم بیست و پنج ساله‌ی بایر لورکوزن را به عنوان جانشین ارلینگ هالند مد نظر دارد؛ حالا خبر از علاقه‌ی چند باشگاه انگلیسی به پاتریک شیک به گوش می‌ رسد.

وب سایت آلمانی فوسبال ترانسفرز بر اساس شنیده‌ ها از انگلستان ادعا می‌ کند که پنج باشگاه انگلیسی عملکرد مهاجم چک تبار را زیر نظر گرفته‌ اند و چند ماه است بازی او را تماشا می‌ کنند. منچستر سیتی، تاتنهام هاتسپر، آرسنال، وستهام یونایتد و اورتون پنج باشگاهی هستند که چپ پای بایر لورکوزن را می‌ خواهند. طبق اطلاعات نشریات انگلیسی، این انتقال دست کم شصت میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

نشریه‌ی آلمانی می‌ نویسد که بایر لورکوزن در زمستان قطعاً به پینشهادها گوش نخواهد داد. قرارداد پاتریک شیک تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و بایر لورکوزن هیچ عجله‌ ای برای تصمیم‌ گیری در خصوص آینده این مهاجم تیم ملی فوتبال جمهوری چک نخواهد داشت.

9404