نخستین صحبت‌های بی‌واسطه خرید جدید بارسلونا با هواداران: زنده‌باد بارسا!

نخستین صحبت‌های بی‌واسطه خرید جدید بارسلونا با هواداران: زنده‌باد بارسا!

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس، خرید جدید بارسلونا امروز به هواداران معرفی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، فران تورس پس از انجام مصاحبه ای همراه با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه به محل برگزاری مراسم معارفه رفت و مورد تشویق هزاران نفر قرار گرفت. او خطاب به هواداران گفت: "می خواهم از رئیس و باشگاه به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر کنم. همچنین از کاتالان ها برای این استقبال متشکرم. این یک رؤیاست. ما می دانیم که این باشگاه چقدر بزرگ است. من تمام توانم را می گذارم تا باشگاه را به جایگاهی که شایسته اش است بازگردانیم. من آماده ام و مصدومیتم تقریبا بهبود یافته است. کار کردن با گواردیولا و لوئیس انریکه به من کمک می کند تا زودتر با شرایط بارسلونا هماهنگ شوم."

خوان لاپورتا هم خطاب به هواداران گفت: "این یک خرید عالی است. امروز یک روز عالی است. فران تورس تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا نشان داد و از او متشکرم. از تمام کسانی که امروز به این جا آمدند به خصوص جوردی کرایف، متئو آلمانی و... و ایجنت فران تورس. مطمئن هستم که تمام کاتالان ها امروز خوشحال هستند. مطمئنم لذت خواهیم برد."

در لحظه آخر هم فران تورس مجددا خطاب به هواداران گفت: "برای این استقبال ممنونم. بارسا را به جایگاهی که شایسته اش است برمی گردایم. زنده باد بارسا!"

9404