تفاوت بزرگ پرسپولیس و تراکتور؛ استفاده از موقعیت گل

تفاوت بزرگ پرسپولیس و تراکتور؛ استفاده از موقعیت گل

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی امروز مقابل تراکتور هم می‌توانند از موقعیت‌های گلزنی‌شان نهایت بهره را ببرند؟

به گزارش فوتبالی، آن‌چه پرسپولیس و تراکتور را در هفته‌های گذشته از هم متمایز می‌کند، نحوه استفاده این دو تیم از موقعیت‌های گل‌زنی‌شان است. قرمزها در سه هفته گذشته تنها هشت شوت به سمت چارچوب رقبا داشته‌اند اما توانستند 6 گل در سه مسابقه اخیرشان بزنند و سه برد متوالی کسب کنند.

تراکتوری‌ها اما در مقابل علیرغم آمار شوتزنی بیشتر نتوانسته‌اند از موقعیت‌های خود استفاده بیشتری کنند. شاگردان سولدو به تنهایی در مسابقه با ذوب‌آهن، 10 شوت داشتند منتهی هیچکدام از شوتهای آنها داخل چارچوب نبود.

 پرسپولیس هفته گذشته بالاخره به میانگین امتیازی بیشتر از دو امتیاز به ازای هر مسابقه رسید و 25 امتیازی شد. تراکتور اما با تنها 11 امتیاز، حتی خطر سقوط را در این فصل نیز احساس می‌کند. این بدترین و ناامیدکننده‌ترین شروع این تیم در همه ادوار رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آید. البته که آمار هجومی آنها با 10 گل زده، بهتر از همه تیم‌های نیمه پایین جدول به نظر می‌رسد اما تراکتور با 14 گل خورده، سومین خط دفاعی ضعیف این فصل به حساب می‌آید. این در حالی است که پرسپولیس با 17 گل زده، بهترین خط حمله مشترک لیگ و با هشت گل خورده، چهارمین خط دفاعی برتر این فصل به حساب می‌آید.

7655