گزارش رسانه ترکیه؛ صیادمنش با پختگی و تجربه بهترین گزینه برای فنرباغچه+عکس

گزارش رسانه ترکیه؛ صیادمنش با پختگی و تجربه بهترین گزینه برای فنرباغچه+عکس

پایگاه خبری فوتبالی- یک رسانه ترکیه در گزارشی به تمجید از مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، نشریه «ملیت» ترکیه در گزارشی به روند رشد و پیشرفت اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه در دو سال گذشته پرداخت و این بازیکن را بهترین گزنیه برای تقویت خط حمله تیم ترکیه ای معرفی کرد.

این رسانه ترک نوشت: اللهیار صیادمنش در حالی به فنرباغچه برگشته که در سال گذشته عملکرد فوق العاده در لیگ برتر اوکراین داشته و از چند جهت پیشرفت کرده و به همین خاطر بهترین گزینه برای تقویت خط حمله فنرباغچه در این فصل است.

*پیشرفت محسوس صیادمنش

ستاره ایرانی بعد از دوران یک و نیم ساله در زوریا نشان داد پیشرفت خوبی کرده است. بازیکن 20 ساله ایرانی در سال 2021 عملکرد خوبی در زوریا از خود به جای گذاشت تا نشان دهد بازیکنی کامل و پخته شده است. این پیشرفت در وجود بازیکن ایرانی می تواند برای فنرباغچه امیدوار کننده باشد.

*مهاجم ایرانی باتجربه و پخته شد

صیادمنش در طول حضورش در لیگ اوکراین برای زوریا مقابل تیم های بزرگ این کشور مثل دیناموکییف و شاختار بازی کرد و تجربه زیادی پیدا کرد. همچنین این بازیکن لیگ کنفرانس اروپا مقابل تیم هایی مثل لستر سیتی و رم بازی کرد و از این طریق تجارب خود زیادتر کرد.

*آمار عالی صیادمنش

ستاره ایرانی فنرباغچه در طول یک نیم سال گذشته برای زوریا آمار فوق العاده داشته است. او 15 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است. او در بازی های سختی مقابل تیم هایی مثل لستر سیتی و زسکا صوفیا گلزنی کرد. همچنین به تیم بزرگ دیناموکیف نیز گل زده است. او قبلا به عنوان مهاجم دوم برای فنرباغچه و مدتی برای استانبول اسپور بازی کرد ولی دوران حضورش در لیگ اوکراین او را به یک مهاجم ثابت برای زوریا تبدیل کرد والان بهترین گزینه برای بازگشت به ترکیب فنرباغچه است.

۴۱۵۴