هدف بایرن‌مونیخ در تابستان مشخص شد؛ جذب بازیکنان آزاد

هدف بایرن‌مونیخ در تابستان مشخص شد؛ جذب بازیکنان آزاد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جذب بازیکنان آزاد، یکی از اهداف باواریایی ها در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تابستان آینده می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بعد از تأیید علاقه بایرن مونیخ به جذب زکریا که د رتابستان بازیکن آزاد می شود، بنظر می رسد باواریایی ها به جذب دو بازیکن بارسلونا و گلادباخ نیز فکر میکنند.

عثمان دمبله در سال آخر قراردادش با بارسلونا قرار دارد. گفته می شود این بازیکن درخواست حقوق غیر معوقل 40 میلیون یورویی به سران بارسا ارائه داده که قطعا مورد قبول قرار نمی گیرد. با این تفاسیر این بازیکن در تابستان بعنوان بازیکن آزاد قادر به پیوستن به تیم مورد نظرش می باشد.

برخی اعالام کرده اند که رد پای بایرن مونیخ نیز در این زمینه دیده می شود. در واقع بایرن از بازیکن خواسته تا با ارائه پیشنهادی غیر معقول، به نوعی از تمدید قرارداد با بارسلونا سرباز بزند.

همچنین دیگر بازیکن گلادباخ یعنی گینتر نیز جدیدا اعلام کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و بعنوان بازیکن آزاد در تابستان شناخته خواهد شد.

بایرن مونیخ در پست وینگر و نیز هافبک به نفرات جدید نیاز خواهد داشت و آزاد بودن دمبله و گینتر می تواند به نفع بایرنی باشد که علاقه ای به پرداخت بازیکنان گران قیمت ندارد. با این حال باواریایی ها اثبات کرده اند که میانه ای با پرداخت حقوق های غیر متعارف ندارند و از این رو عدم پیشنهاد حقوق معقولانه از سوی دمبله یا گینتر بحث حضور آن ها در مونیخ را کاملا خواهد بست.

9404