تعریف ویژه از قدوس؛ سامان انرژی جادویی دارد

تعریف ویژه از قدوس؛ سامان انرژی جادویی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش سامان قدوس در بازی دیشب برنتفورد و آستون ویلا، کارشناس بخش ورزش سایت bbc را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، قدوس که جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت، از دقیقه 54 وارد میدان شد و در حضور 36 دقیقه‌ای او در زمین بود که برنتفورد توانست گل دوم را هم وارد دروازه آستون ویلا کند و 1-2 حریفش را شکست دهد.

او که به عنوان وینگر چپ بازی می‌کرد روی گل دوم تیمش تاثیرگذار بود تا از دید کارشناس بخش ورزش سایت bbc، او بهترین بازیکن بازی دیشب باشد و نمره 7.08 را دریافت کند.

صفحه رسمی باشگاه برنتفورد در توئیتر هم با انتشار تصاویری از سامان در بازی دیشب، حس و حال او را حس و حال تمام طرفداران برنتفورد جلوی آستون ویلا دانسته است.

قسمت لذتبخش این پست توئیتری، کامنتهایی است که در تعریف از قدوس منتشر شده است. کاربری توئیت زده که نمایش هافبک مهاجم ایرانی در بازیهای اخیر تیمش بسیار خوب بوده. کاربر دیگری نوشته قدوس صاحب یک انرژی جادویی است که می‌تواند هر لحظه، شرایط بازی را به سود برنتفورد تغییر دهد.

برخی هواداران برنتفورد هم از سامان به عنوان یک بازیکن تعویضی موثر نام برده‌اند که می‌تواند نقش تعویض طلایی را به بهترین شکل ممکن ایفا کند و بهتر است هیچوقت در ترکیب اصلی تیمش نباشد!

1984