طرح؛ 390 میلیون یورو خرید فاجعه‌بار برای بارسلونا

طرح؛ 390 میلیون یورو خرید فاجعه‌بار برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا انتقاد های بسیار شدیدی نسبت به تیم مدیریتی قبلی این باشگاه که در راسش جوزپ ماریا بارتومئو قرار داشت، داشتند چرا که بارتومئو و تیم مدیریتی آن زمان بارسلونا خرید های اشتباهی داشت و این خرید ها به طور کلی به بارسلونا آسیب زد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا اعلام کرد که بارسا 1 میلیارد و 400 میلیون یورو بدهی دارد و بخش اعظمی از این بدهی ها به خاطر خرید های حساب نشده جوزپ ماریا بارتومئو بوده است. در واقع بارتومئو برای سه بازیکن یعنی عثمان دمبله، آنتوان گریزمن و فیلیپ کوتینیو، مجموعا 390 میلیون یورو پرداخت کرده است و این خرج هنگفت عملا به کار بارسلونا نیامده است چرا که آبی و اناری پوشان از این سه بازیکن نتوانستند آنطور که باید و شاید استفاده کنند.

دمبله همواره مصدوم است و مشکل مصدومیت او مانع از درخشش و پیشرفتش می شود. گریزمن در حال حاضر در اتلتیکو مادرید است. حضور او در بارسلونا هم انتقاد هایی را به همراه داشت چرا که در بازی های بسیاری عملکرد او افت می کرد. از سویی فیلیپ کوتینیو که مدت ها است در بارسا نیمکت نشین است، در دوران قرضی خود در بایرن مونیخ دو گل به بارسا زد و این خرید بیشتر به ضرر بارسا بود تا به نفع این تیم!

1470