تلاش بی امان رانگنیک برای نگه داشتن دو ستاره منچستریونایتد

تلاش بی امان رانگنیک برای نگه داشتن دو ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد اذعان کرد که قصد نگه داری ادینسون کاوانی و دونی فن د بیک را دارد. 

به گزارش فوتبالی، با شروع پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، بار دیگر صحبت‌ها پیرامون آینده ستارگانی همچون کاوانی و فن د بیک آغاز شد. بارسلونا و چند تیم ایتالیایی به شدت خواهان به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی هستند. 18 ماه از حضور ستاره سابق پاریسن ژرمن در الدترافورد می‌گذرد و این مهاجم 34 ساله توانسته 19 گل در 49 بازی به ثمر برساند و رانگنیک چند دفعه اعلام کرد که می‌خواهد او را نگه دارد. 

به نقل از سایت گل، دوشنبه شب دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون از چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در تئاتر رویاها به میدان خواهند رفت. رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "کاوانی؟ چند بار در طول هفته‌های اخیر با هم صحبت کردیم و شاید بیشتر وقتم را روی حرف زدن با او گذاشتم. از اولین روزی که به من یونایتد آمدم، به کاوانی گفتم که بازیکن بسیار مهمی در تیم است. او به احتمال فراوان تنها مهاجمی است که می‌تواند چه پشت به دروازه و چه رو به دروازه بازی کند. حرفه‌ای گری و سخت کار کردنش را به شدت دوست دارم. چند باری به او گفتم که شدیدا خواستار ماندنش تا پایان فصل هستم و ادینسون به خوبی این موضوع را می‌داند."

"فن ده بیک؟ او ذهنیت برنده دارد. در هر جلسه تمرینی با بیشترین توانش کار می‌کند و بازیکنی است که در خدمت تیم می‌باشد. دوست دارم او هم قراردادش را تمدید کند."

4416