اولین هدف نیوکاسل در ژانویه؛ کاپیتان سابق آرسنال

اولین هدف نیوکاسل در ژانویه؛ کاپیتان سابق آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل یونایتد در تلاش است تا در این پنجره نقل و انتقالاتی، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم پرحاشیه آرسنال را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ پس از بی انضباطی مورد خشم میکل آرتتا و سران توپچی‌ها قرار گرفت و حتی بازوبند کاپیتانی‌اش را نیز از دست داد. پس از آن موقع، آرتتا در پنج بازی اصلا اجازه نداد تا این گلزن گابنی حتی روی نیمکت بنشیند و روز جمعه نیز اجازه داد تا او زودتر از موعد به تمرینات تیم ملی گابن، جهت حضور در جام ملت‌های آفریقا ملحق شود. 

به نقل از مارکا، آینده اوبامیانگ در آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داد و میرور گزارش می‌دهد که نیوکاسل تماس‌هایی با آرسنال جهت به خدمت گیری کاپیتان سابقش برقرار کرده است. البته میرور در ادامه مدعی است که این انتقال قرضی با بند خرید 20 میلیون پوندی است. 

شاگردان ادی هاو اصلا وضعیت جالبی در لیگ برتر انگلیس ندارند و برای بقا می‌جنگند. مالکین عربستانی و متمول نیوکاسل اصلا دوست ندارند تا در اولین فصلی که مالکیت تیم انگلیسی را برعهده گرفته‌اند، راهی دسته پائین‌تر شوند. سران نیوکاسل در تلاش هستند تا در همین ژانویه با خرید چند بازیکن باتجربه و مفید، از این بحران جلوگیری کرده و تیمشان را در لیگ نگه دارند.

4416