شروع کار رئال مادرید در سال جدید با باخت مقابل تیم پائین جدولی

شروع کار رئال مادرید در سال جدید با باخت مقابل تیم پائین جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در یک دیدار خارج از خانه مقابل ختافه تن به شکست یک بر صفر داد تا نوار شکست ناپذیری‌اش، پس از 11 بازی در لالیگا پاره شود. 

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار از سری رقابت‌های لالیگا در سال 2022، عصر یکشنبه دو تیم ختافه و رئال مادرید از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلفونسو پرز به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که لوس بلانکوس با 46 امتیاز در صدر جدول و ختافه با 15 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار داشت و آنچلوتی می‌توانست با پیروزی در این بازی، جایگاهش در رتبه اول را مستحکم‌تر کند، اما شرایط به گونه دیگری پیش رفت. 

در نیمه اول، رئال بازی را بهتر آغاز کرد، اما این ختافه بود که در دقیقه 9 توسط انس اونال روی اشتباه بچگانه میلیتائو، دروازه تیبو کورتوا را باز کرد. پس از این گل، شاگردان آنچلوتی فشار بی امانی روی دروازه میزبان آوردند، اما پس از گذشت 10 دقیقه این فشارها خوابید و رئال مادرید در نیمه اول با شکست 1-0 راهی رختکن شد. 

در نیمه دوم بازی بسیار سرد و کسل کننده جلو می‌رفت و تنها در 15 دقیقه پایانی رئال مادرید برای رسیدن به گل تساوی کمی تلاش کرد، اما حتی ورود بازیکنانی همچون هازارد نیز تاثیری نداشت و لوس بلانکوس در اولین قدم در سال 2022 با نتیجه 1-0 تن به شکست داد. 

خلاصه دیدار ختافه - رئال مادرید

4416