مالک تورینو اعتراف کرد: چهار سال پیش بلوتی را به میلان ندادم!

مالک تورینو اعتراف کرد: چهار سال پیش بلوتی را به میلان ندادم!

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد آندره آ بلوتی در پایان فصل با باشگاه تورینو به اتمام خواهد رسید و گراناتا هیچ شانسی برای حفظ او ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی لااستامپا، کایرو، مالک باشگاه تورینو در تازه ترین صحبت های خود با خبرنگار این نشریه از آخرین وضعیت آندره آ بلوتی می گوید. مالک تورینو را در خصوص از دست دادن رایگان بلوتی گفت: "برای باشگاه هایی که بازیکن ها با اتمام قراردادشان از باشگاه جدا می شوند، باید غرامت در نظر گرفته شود. ما بلوتی را با هشت میلیون یورو از پالرمو خریدیم، باشگاهی که اعتقاد زیادی به او نداشت. او زحمات زیادی برای ما کشیده، همان طور که باشگاه تورینو برای او زحمت های فراوانی کشیده است."

کایرو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما چهار سال پیش مانع از انتقال بلوتی به میلان شدید، گفت: "شاید این طور باشد، او چهار سال پیش انتظار انتقالش به میلان را داشت اما من نمی توانستم در آن زمان هارمونی و هماهنگی ای که او با تورینو داشت را قطع کنم. با گذشت زمان، متوجه شدم که بهتر است وقتی بازیکنی قصد ماندن ندارد را در تیم نگه نداری. اگر چیزی در ذهن بازیکن باشد که او را مشغول کند، استرس و مصدومیت پیشروی خواهند کرد."

گفتنی است که آندره آ بلوتی پس از سال 2017 که بهترین فصل او در سری آ بود، توسط باشگاه میلان به صورت جدی دنبال می شد اما مالک تورینو با گذاشتن برچسب یکصد میلیون یورویی مانع از انتقال او به هر باشگاه دیگری شد.

بلوتی در فصل 2017 - 2016 موفق به زدن بیست و شش گل در سی و پنج بازی لیگ شده بود.

باشگاه تورنتو اف سی از لیگ MLS ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از باشگاه های علاقمند به جذب بلوتی می باشد؛ باشگاهی که برای جذب لورنزو اینسینیه از ناپولی نیز در مرحله‌ی پیشرفته ای از مذاکرات قرار دارد.

9404