کلید حل مشکل انتقال موراتا به بارسلونا در دستان پاریسن ژرمن

کلید حل مشکل انتقال موراتا به بارسلونا در دستان پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در صورت انتقال مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن به یوونتوس، بانوی پیر اجازه خروج آلوارو موراتا به سمت بارسلونا را خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی مبنی بر پیوستن احتمالی آلوارو موراتا به بارسلونا به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که ژاوی به این بازیکن علاقه ویژه‌ای دارد، زیرا او می‌تواند در چند پست فاز تهاجمی به بازی گرفته شود. با این حال یوونتوس از همان اول آشکار ساخت که تنها در صورت خرید یک بازیکن جانشین برای موراتا، آن‌ها اجازه خروج این ستاره اسپانیایی را به بارسلونا می‌دهند. 

ناصر الخلیفی رئیس متمول پاریسن ژرمن به خاطر خریدهای اخیرش در پنجره‌های نقل و انتقالاتی، نیاز به فروش چند بازیکن دارد تا کمی حساب‌هایش متعادل‌تر شود. مارکا مدعی است آینده ایکاردی و موراتا به هم مرتبط است و اگر بیانکونری بتواند مهاجم سابق اینتر را به خدمت بگیرد، موراتا می‌تواند شاگرد جدید ژاوی هرناندز در نیوکمپ شود. مهاجم سابق رئال مادرید چندی پیش نیز درخواست خروجش را به گوش آلگری و دیگر سران یووه رسانده بود. 

موراتا در صورت پیوستن به بارسلونا، به سومین بازیکن پس از برند شوستر و میگوئل سولار تبدیل می‌شود که برای هر 3 تیم رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و آبی اناری‌ها به میدان رفته است.

4416