غیبت چند هفته‌ای دو بازیکن مونیخی‌ها به‌علت حضور در جام ملت‌های آفریقا

غیبت چند هفته‌ای دو بازیکن مونیخی‌ها به‌علت حضور در جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - مانند تمامی بازیکنان ملی پوش آفریقایی در همه‌ی باشگاه های اروپایی، دو بازیکن ملی پوش آفریقایی باواریایی ها نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی ملت های قاره‌ی آفریقا، مدتی را همراه با مونیخی ها نخواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مطابق انتظار دو بازیکن آفریقایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان به تیم های ملی فوتبال کشورشان جهت حضور در تورنمنت رقابت های جام ملت‌ های آفریقا که البته به عنوان سال 2021 ولی در آغاز سال 2022 میلادی برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

بونا سار و اریک ماکسیم چوپو موتینگ به سبب حضور در تیم های ملی فوتبال سنگال و کامرون، حداقل چند هفته‌ی ابتدایی را در شروع نیم فصل دوم رقابت های بوندسلیگا از دست خواهند داد.

مسابقات جام ملت‌ های آفریقا که اسما در سال 2021 و رسماً در سال 2022 برگزار می شود، در تاریخ نهم ژانویه‌ی جاری آغاز و فینال این رقابت ها نیز در تاریخ ششم ماه فوریه برگزار خواهد شد و بازیکنان حاضر در این تورنمنت ملی و بین المللی زودتر از ماه فوریه به تیم های باشگاهی خودشان بازنخواهند گشت.

اکثریت باشگاه های معتبر و بزرگ اروپایی در تیم های خودشان نمایندگانی از بازیکنان قاره‌ی آفریقا دارند که در غیاب این نفرات به علت برگزاری جام ملت های آفریقا، در مسابقات مقطع حساسی از فصل آسیب می بینند و همواره به زمان برگزاری این تورنمنت ملی معترض بوده اند.

9404