کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم/ باید قدر امتیازات ۴ بازی آینده را بدانیم

کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم/ باید قدر امتیازات ۴ بازی آینده را بدانیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: چهار بازی آینده برای ما مهم هستند و باید قدر تک تک امتیازات آنها را بدانیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی کیانی درباره شرایط مس در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خودمان را آماده بازی با صنعت‌ نفت کرده‌ایم. می‌دانیم بازی سختی داریم، ولی با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه مسی‌ها نباید به سادگی امتیاز از دست بدهند، عنوان کرد: ما در هفته‌های آینده و قبل از اینکه به تعطیلات برویم چهار بازی مهم با صنعت نفت، استقلال، پیکان و سپاهان داریم و باید در چهار بازی آینده قدر امتیازها را بدانیم. معمولاً در نیم‌فصل اول لیگ برتر راحت‌تر می‌توان امتیاز گرفت و تلاش می‌کنیم تا در این چهار بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و نیم‌فصل را با کسب یک رتبه خوب به پایان برسانیم.

وی در مورد پنالتی‌های گرفته شده برای مس و اینکه برخی معتقدند آنها بابت داوری‌های امسال سود برده‌اند، تصریح کرد: وقتی بازیکن ما را در محوطه جریمه می‌زنند داور نباید خطا بگیرد؟! نمی‌دانم این چه جوی است که درست شده است، ولی من سود بردن مس از داوری را قبول ندارم. تمام پنالتی‌هایی که برای مس گرفته شده است درست بودند، در ضمن تیم ما در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی دارد که هر لحظه ممکن است روی آنها خطا شود.

کیانی راجع به شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و دنبال بهترین جایگاه هستیم. نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم، ولی باید در نظر گرفت که رقابت بین تیم‌ها سخت و فشرده است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

۴۱۵۴