لیورپول شرایط رقابت کردن با پی‌اس‌حی و رئال مادرید بر سر هالند را دارد

لیورپول شرایط رقابت کردن با پی‌اس‌حی و رئال مادرید بر سر هالند را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - گلن جانسون مدافع سابق لیورپول مدعی است که این باشگاه می‌تواند با پاریسن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی بر سر ارلینگ هالند ستاره بروسیا دورتموند رقابت کند. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در دو سال گذشته یکی از ستاره‌های بی چون و چرای دنیای فوتبال و بوندسلیگا بوده است. این ستاره نروژی در این مدت 76 گل به ثمر رسانده تا توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی همچون سیتی، رئال مادرید و پاریسن ژرمن به او جلب شود و حالا برخی دیگر از رسانه‌ها مدعی هستند که لیورپول نیز ممکن است به این رقابت افزوده شود، زیرا کلوپ علاقه خاصی به این مهاجم 21 ساه دارد. 

به نقل از سایت گل، گلن جانسون مدافع سابق لیورپول در مصاحبه‌ای رسانه گل گفت: "از نظر مقام و منزلت لیورپول قطعا یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال است و می‌تواند با هر تیمی جدال داشته باشد، اما آن‌ها در نقل و انتقالات به شیوه خود عمل می‌کنند. البته رقابت کردن برای هالند با تیم‌هایی مثل پاریسن ژرمن و رئال مادرید که محدودیتی در خرج کردن ندارند، بسیار سخت است، اما لیورپول آنقدری بزرگ است که بازیکنان بزرگ بخواهند به آنجا بروند." 

"هالند نباید با ارقام زیاد گول بخورد. او هرجایی که برود پول خوبی دریافت می‌کند، پس باید با بیشترین دقت باشگاه موردنظرش را انتخاب کند."

4416