لیست عجیب ژاوی برای دیدار مقابل مایورکا؛ 9 بازیکن از بارسلونا ب

لیست عجیب ژاوی برای دیدار مقابل مایورکا؛ 9 بازیکن از بارسلونا ب

پایگاه خبری فوتبالی - لیست بیست و یک نفره بارسلونا برای دیدار مقابل مایورکا منتشر شد. 

به گزارش فوتبالی، مشکلات پاندمی ویروس کرونا گریبانگیر کاتالان‌ها شده و این تیم غایبین زیادی برای دیدار امشب دارد. از چهارچوب هفته نوزدهم لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران دو تیم مایورکا و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای ژاوی هرناندز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا آن‌ها برای حفظ فاصله با چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، نیز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارند، اما موانع زیادی بر سر راه آن‌ها قرار دارند. 

به نقل از مارکا، از چند روز پیش سران بلوگرانا برای به تعویق انداختن بازی اقداماتی انجام دادند، اما با مخالفت مایورکا روبرو شد و حالا ژاوی باید بدون بازیکنانی مثل سرجینیو دست، فیلیپه کوتینیو، جوردی آلبا، آلخاندرو بالده، عبده ازالزولی، عثمان دمبله، گاوی و دنی آلوز به میدان برود.البته به این افراد باید آنسو فاتی، پدری، سرجی روبرتو، مارتین بریتویت و ممفیس دپای را به خاطر مصدومیت اضافه کرد و حالا ژاوی مجبور است که 9 تن از بازیکنان بارسلونا ب را در لیست تیمش قرار دهد. 

لیست بارسا به شرح زیر می‌باشد؛

ترشتگن، پیکه، آرائوخو، ریکی پوچ، نتو، لنگله، لوک دی یونگ، فرنکی دی یونگ، مینگوئزا، اومتیتی، اریک گارسیا، ایناکی پنیا، آلوارو سانز، جاتگلا، کوماس، ایلیاس، گیلیم، استانیس، لوکاس د وگا و میکا مارمول

4416