گلایه ژاوی از مسئولان برگزاری لالیگا: پس چه مسابقه‌ای تعلیق می‌شود!؟

گلایه ژاوی از مسئولان برگزاری لالیگا: پس چه مسابقه‌ای تعلیق می‌شود!؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی آبی اناری ها نسبت به قوانین کرونایی لالیگا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با مایورکا شرکت کرد و صحبت هایی بیان داشت که در ادامه می خوانید:

"سال نو بر همه مبارک. از صمیم قلبم سالی پر از سلامتی برای همه آرزو می کنم ما در وضعیت پیچیده ای هستیم و 17 یا 18 بازیکن مصدوم و کرونایی داریم. بازی های آمریکیا جنوبی هم به تعلیق افتاده است و شاید بهتر بود بازی ها این جا هم متوقف شود این شکایت نیست اما عقل سلیم این طور حکم می‌ کند. شرایط پیچیده ای داریم و برای برد تلاش خواهیم کرد."

درباره‌ی عثمان دمبله؟ 

"مذاکرات پیچیده است، او در جریان برنامه های ما است و من خوشبین هستم. من بار دیگر با او صحبت کردم و خواهیم دید که چه می شود. طبیعتاً به او گفتم که به وی نیاز دارم. او تفاوت ایجاد می کند و ما یک پروژه جذاب ورزشی برای او داریم؛ بحث اقتصادی دغدغه من نیست. مذاکرات خیلی از هم فاصله دارد اما امیدوارم او بماند. دمبله بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند و شاید یکی از بهترین ها در پست خودش باشد."

درباره‌ی فران تورس؟

"او تعهد فوق العاده ای داشته و با مربیان بزرگی کار کرده است. بزرگ ترین ویژگی او حرفه ای بودن است؛ ذهنیت و تعهد او و سازگاری با هر سه پست حمله به ما خیلی کمک می کند. او در دوئل ها پیروز می شود و قرار است خیلی به ما کمک کند. من از ورود او خوشحالم اما باید نگاهی هم به سقف دستمزدها بیاندازیم اگر دمبله تمدید کند... "

درباره‌ی بازار؟ 

"بیاید در خصوص بازیکنانی که داریم صحبت کنیم. فعلا هم هالند و هم موراتا یک فرضیه هستند."

درباره‌ی تعویق بازی؟

"نمی دانم چرا انجام نشد؛ باید قوانین را رعایت کنیم. ما 17 یا 18 بازیکن مصدوم داریم که 11 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کووید غایب هستند؛ این وضعیت هم برای مایورکا و هم ما شرایط حادی است. اکنون در حال آزمایش های بیشتری روی بازیکنان هستیم؛ ولی بارسا هستیم و نباید تسلیم شویم. اگر این بازی تعلیق نشود، نمی دانم پس کدام بازی باید تعلیق شود؟"

درباره‌ی مصدومین؟ 

"همه آن ها در وضعیت خوبی هستند اما پدری و آنسو و دپای را برای این بازی در اختیار نخواهم داشت."

درباره‌ی اعتماد به نفس تیم؟

"مقابل سویا ما فقط روی چند جزئیات خوب نبودیم و باعث شد بازی را نبریم؛ امروز احساسات داخل باشگاه خوب است و گامی رو به جلو برخواهیم داشت."

درباره‌ی ریکی پویچ؟ 

"کسانی که وارد لیست بازی با مایورکا می شوند شانس بازی خواهند داشت. همه باید از هر دقایقی که نصیبشان می شود بهترین استفاده را ببرند.

درباره‌ی وضعیت ترکیب؟ 

"برای پیروزی در این بازی تلاش خواهیم کرد ولی 17 بازیکن محروم و مصدوم داریم و این من را ناراحت می کند؛ باید این بازی به حالت تعلیق در می آمد."

درباره‌ی دمیر و لوک دی یونگ؟ 

"آن ها عضوی از تیم هستند اما باید حواسممان به ورودی ها و خروجی ها باشد."

9404