بازگشت میلان به میز مذاکره برای جذب رومن فور/ فرمول احتمالی و هزینه معامله مشخص شد

بازگشت میلان به میز مذاکره برای جذب رومن فور/ فرمول احتمالی و هزینه معامله مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - موضوع انتقال رومن فور به میلان پس از بن بست تابستان اخیر به پایان نرسیده و روسونری یک بار دیگر به میز مذاکرات بازگشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کالچو مرکاتو، رومن فور نیم فصل بسیار عالی ای را با تیم برست در لیگ لوشامپیونه فرانسه سپری کرده است؛ جایی که او موفق به زدن هفت گل و ارسال پنج پاس گل در هجده بازی شده است و این وینگر آماده‌ی انتقال به یک باشگاه بزرگ برای چالشی جدید می باشد.

در عین حال، کیفیت های این بازیکن بیست و سه ساله برای مدیران میلان راضی کننده بوده است و با توجه به توانایی او برای حضور به عنوان وینگر راست و بازیساز کاملاً ایده آل سیستم 1-3-2-4 پیولی می باشد.

طی روزهای گذشته، ریکی ماسارا با مدیر برنامه های فور صحبت کرده است؛ کسی که مدیر برنامه های دیالوگ، بازیکن پاریسن ژرمن نیز می باشد و در حال حاضر فرضیه ای که مطرح شده به این صورت است که میلان فور را در ژانویه جذب خواهد کرد اما در پایان فصل به مانند انتقال یاسین عدلی از بوردو راهی میلان خواهد شد.

برست از خواسته های بازیکن برای کسب تجربه‌ی یک چالش جدید با خبر است و قیمتی به ارزش پانزده میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته است؛ در حالی که بازیکن امیدوار است رویای پیوستن او به میلان به حقیقت تبدیل شود.

9404