غایب بزرگ دیدار حساس چلسی - لیورپول؛ سرمربی آلمانی

غایب بزرگ دیدار حساس چلسی - لیورپول؛ سرمربی آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به خاطر مثبت شدن تستش بازی یک شنبه شب مقابل چلسی را از دست خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، دو تیم بالای جدولی چلسی و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم در حالی پا به میدان خواهند گذاشت که آبی‌های لندن با 42 امتیاز در رده دوم و لیورپول با یک بازی کمتر و 41 امتیاز در رده سوم قرار دارد و هر دو تیم برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی با منچسترسیتی، نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی دارند. 

به نقل از مارکا، قرار بود صبح روز یک شنبه لیورپول به سمت لندن حرکت کنند، اما این سفر قرمزها بدون حضور سرمربی سابق دورتموند خواهد بود و گزارشات حاکی از آن است که کلوپ در قرنطینه خانگی است و باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که  پپین لایندرز دستیار او، در دیدار حساس مقابل چلسی را کنار زمین می‌ایستد. البته باشگاه لیورپول در ادامه بیانیه‌اش نیز عنوان کرد که ممکن است جواب تست کلوپ اشتباه باشد، اما به هرحال او حق حضور در استمفوردبریج را نخواهد داشت.

کلوپ روز جمعه نیز با حضور در کنفرانس خبری تائید کرد که 3 بازیکن دیگر لیورپول به کووید 19 مبتلا شده‌اند و حالا خودش نیز به جمع غایبین پیوست. 

4416