رکورد منفی برای خریدهای یحیی (عکس)

رکورد منفی برای خریدهای یحیی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل به همراه رضا دهقانی کمترین میزان حضور در زمین را در فصل جاری داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در حالی لیگ بیست و یکم را سپری می‌کند که خریدهای تابستانی این تیم به جز علی نعمتی، چندان مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. علی نعمتی هم در سه بازی ابتدایی فصل به میدان نرفت اما پس از آن به مهره فیکس سرخپوشان تبدیل شد و حتی احتمال دارد از فرشاد فرجی هم عبور کند.

 نکته جالب اینکه دو خرید این فصل پرسپولیس علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل روی هم کمتر از 200 دقیقه بازی کرده‌اند. پاکدل در 8 بازی که به میدان رفت همیشه بازیکن تعویضی بود و به جز یک گل به فولاد، اثر مثبتی در نمایش پرسپولیس نگذاشت و حالا دوران نقاهت مصدومیتش را سپری می‌کند.

 این در حالی است که رضا دهقانی پس از 21 دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس، تصمیم به جدایی گرفت تا به همراه این دو بازیکن کمتر میزان دقایق حضور در این فصل سرخپوشان را به نام خود ثبت کند.

 این موضوع از دو جنبه مورد توجه قرار دارد که یکی کیفیت پایین این بازیکنان و همچنین جنبه دیگر عدم اعتماد یحیی گل‌محمدی به آنهاست و حالا باید دید این بازیکنان در ادامه فصل چه خواهند کرد؛ هرچند که گل‌محمدی در پاسخ به پرسش‌ها راجع به آنها تاکید می‌کند که با تیم هماهنگ خواهند شد.

۴۱۵۴