نارضایتی رونالدو از شرایط موجود در منچستریونایتد

نارضایتی رونالدو از شرایط موجود در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو برنده پنج توپ طلا از شرایط حال حاضر در منچستریونایتد و جایگاه فعلی این تیم در لیگ برتر ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021 رونالدو با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست تا پس از 11 سال دوری، بار دیگر لباس شیاطین سرخ را بر تن کند. این مهاجم 36 ساله از زمان پیوستنش به این باشگاه موفق به زدن 14 گل در 21 بازی شده است، اما برخلاف او، باشگاهش اصلا شرایط خوبی ندارد. 

به نقل از سایت گل، رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "2021 دارد به پایان می‌رسد و علیرغم به ثمر رساندن 47 گل، اصلا سال آسانی نبود. در یوونتوس من مفتخر به فتح سری آ و سوپر کاپ شدم و همچنین آقای گل لیگ نیز لقب گرفتم. تبدیل شدن به بهترین گلزن یورو برای پرتغال نیز نقطه عطفی در سال گذشته بود و البته بازگشت به منچستریونایتد، همیشه به عنوان یکی از احساسی‌ترین لحظات زندگی فوتبالی‌ام خواهد بود."

"اما من از چیزهایی که در من یونایتد به دست می‌آوریم راضی نیستم. هیچ کس خوشحال نیست. می‌دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم، بهتر بازی کنیم و نتایج مطلوب‌تری بگیریم. بیایید سال جدید را به یک نقطه عطف در این فصل تبدیل کنیم. بیایید در سال 2022 روحیه و ذهنیت قوی‌تری داشته باشیم. بیایید به ستاره‌ها برسیم. سال جدید بر همگی مبارک."

4416