ادعای علی کریمی؛ سندسازی برای حضور سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا

ادعای علی کریمی؛ سندسازی برای حضور سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرخابی‌ها در سالهای گذشته با سندسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بودند؟

به گزارش فوتبالی، همین چند وقت قبل، دو تیم تا یک قدمی حذف از آسیا رفتند اما در نهایت همه چیز با چند ضمانت حل شد تا چالش ها به آینده موکول شود. آینده ای که به امروز رسیده و اما حالا به نظر می رسد کار از دست فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خارج است.

علی کریمی در واکنش به مشکلات سرخابی‌ها برای گرفتن مجوز حرفه ای صحبتهای قابل توجهی را در برنامه اینترنتی 11 مطرح کرده و گفته است:" در زمان حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال شاهد بودیم که گاها‌ سندسازی‌هایی در این رابطه شکل گرفت تا سرخابی‌ها که مالکیت دولتی داشتند بتوانند در این مسابقات شرکت کنند."

در سال‌ های گذشته با وجود نداشتن زمینهای تمرین و آکادمی، نداشتن تیمهای پایه در سطح حرفه‌ای، وجود مشکلات مالی از جمله بدهی بالا به بازیکنان داخلی، مسائل حقوقی و همینطور گزارشهای مالی غیرشفاف، عدم درآمدزایی از محل تبلیغات محیطی، خیلی از تیم‌های ایران از جمله استقلال و پرسپولیس هر ساله مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به هر ترتیبی که می شد، کسب می‌کردند. همان زمان برخی صحبتها مطرح شده بود که با عددسازی و سندسازی مجوزهای حرفه ای گرفته می شود که علی کریمی در صحبتهایش در برنامه اینترنتی یازده به آن اشاره کرد.

7655