آغاز تمرینات مونیخی‌ها از فردا با تدابیر بهداشتی شدیدتر و تزریق واکسن تقویتی

آغاز تمرینات مونیخی‌ها از فردا با تدابیر بهداشتی شدیدتر و تزریق واکسن تقویتی

پایگاه خبری فوتبالی - فردا یکشنبه دوم ژانویه، بایرن مونیخ تمرینات آماده سازی خود را برای شروع مجدد بوندسلیگا در نیم فصل دوم مسابقات آغاز خواهد کرد و در این میان، اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه باشگاه در وضعیت شدیدتری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با توجه به وضعیت همه‌ گیری کنونی سویه‌ی جدید بیماری کرونا و با هماهنگی با مقامات بهداشت عمومی مونیخ، علاوه بر انجام آزمایشات در بدو ورود بازیکنان، تمامی اقدامات بهداشتی موجود (به عنوان مثال، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و کاهش تماس در جلسات تمرینی و مسابقات) نیز به شکل شدیدتری رعایت خواهد شد. پروفسور رولاند اشمیت، پزشک و متخصص قلب و عروق باشگاه بایرن مونیخ در این زمینه می گوید: "ما می خواهیم خطر ابتلا به عفونت کرونا ویروس را تا حد امکان کاهش دهیم. علاوه بر انجام آزمایش‌ ها و اقدامات بهداشتی شدیدتر، واکسیناسیون تقویتی نیز در طول تعطیلات زمستانی به عنوان یک اقدام کلیدی برای محافظت از عفونت‌ کرونا و کاهش خطر بیماری‌ های جدی در صورت عفونت انجام می‌ شود."

پروفسور اشمیت همچنین تأیید کرد که تمامی بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی واجد شرایط باواریایی ها، واکسن تقویتی را دریافت کرده اند.

9404