ماهینی: بدشانسی تیم ما را اذیت می‌کند/ سایپا مدعی صعود خواهد بود

ماهینی: بدشانسی تیم ما را اذیت می‌کند/ سایپا مدعی صعود خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- حسین ماهینی می‌گوید بدشانسی باعث عدم نتیجه گیری سایپا در رقابت های لیگ یک شده است.

به گزارش فوتبالی، سایپا امروز موفق شد تیم صدرنشین ملوان را متوقف کند‌. حسین ماهینی بازیکن سایپا پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: ملوان صدرنشین مسابقات لیگ یک بود و بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند. ما می‌توانستیم در نیمه اول حداقل دو گل بزنیم ولی متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم‌.

 او ادامه داد: با آمدن آقای روانخواه شرایط تغییر کرده و تیم بهتر بازی می‌کند اما بدشانسی تیم ما را اذیت می‌کند. امروز هم در دو نیمه سوار بازی بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی این اتفاق رخ نداد ولی تا آخر لیگ بازی های زیادی مانده و مطمئنا سایپا به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد.

 ماهینی که در این بازی مصدوم شد درباره این مساله بیان کرد: در یک صحنه بدنم را ستون کردم و فوروارد ملوان با بی احتیاطی پشت پای من زد و کمی پایم درد گرفت. گفتم که بیرون بیایم تا شرایطم بدتر نشود. انشاالله در این هفته کارهایم را انجام می‌دهم که در بازی بعدی حضور داشته باشم.

مدافع سایپا درباره شرایط بد سایپا در جدول و اینکه آیا با تقویت تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود گفتند پاسخ داد: تقویت تیم در حوزه اختیارات من نیست و کادرفنی و مدیریت باید صحبت کنند اما ما نسبت به بازی که انجام می‌دهیم امتیازت خوبی نگرفته‌ایم. در بازی قبل روی بدشانسی دو گل خوردیم و برگشتیم اما شانس با ما یار نبود و بازی را از دست دادیم اما این بازی روند کاملا طوری بود که ما سوار بازی بودیم و چند موقعیت خوب داشتیم و ملوان حتی یک ضربه به چارچوب ما نزد. مطمئنا با روندی که پیش گرفته‌ایم یکی از تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

۴۱۵۴