حرکت مستمر قطار منچسترسیتی روی ریل قهرمانی با غلبه بر توپچی‌ها و فتح امارات

حرکت مستمر قطار منچسترسیتی روی ریل قهرمانی با غلبه بر توپچی‌ها و فتح امارات

پایگاه خبری فوتبالی - در مسابقات لیگ برتر فوتبال جزیره، آرسنال در ورزشگاه خانگی خود در شهر لندن برابر تیم صدرنشين منچستر سیتی با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در نخستین روز از سال جدید میلادی و در چهارچوب یکی از رقابت های حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلستان، عصر امروز شنبه یازدهم دی ماه 1400 مصادف با یکم ژانویه سال 2022 میلادی و در ورزشگاه امارات شهر لندن، شاگردان میکل آرتتا در تیم آرسنال میزبان شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی بودند که در نهایت نیز با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب میهمان صدرنشين خود شدند.

میکل آرتتا که خود به دلیل مثبت شدن نتیجه‌ی آزمایش کرونایش در این مسابقه غایب بود، تیمش را با این ترکیب وارد میدان کرده بود:

رمزدیل، وایت، گابریل، تیرنی، تومیاسو، ژاکا، توماس، ساکا، اودگارد، مارتینلی، الکساندر لاکازت

شماتیک ترکیب توپچی ها بدین ترتیب بود:

در سمت مقابل، پپ گواردیولا نیز سیتیزن ها را با این ترکیب به مصاف میزبان لندنی خود فرستاده بود:

ادرسون، کانسلو، دیاز، لاپورت، ناتان آکه، رودریگو، برناردو سیلوا، دی بروینه، استرلینگ، محرز، گابریل ژسوس

شماتیک ترکیب سیتیزن ها نیز بدین ترتیب بود:

گل دقایق پایانی بوکایو ساکا

در آغاز نیمه‌ی دوم، تیم منچستر سیتی که دوست نداشت فاصله‌ی خود در صدر جدول رده بندی با رقبای تعقیب کننده اش را در معرض خطر کمتر شدن ببیند، حملات خود را گسترش داد تا این که سرانجام این حملات در اواسط نیمه‌ی دوم با خطای گرانيت ژاکا روی رحیم استرلینگ در محوطه‌ی جریمه منجر به یک ضربه‌ی پنالتی برای سیتیزن ها شد که ریاض محرز موفق شد این ضربه‌ی پنالتی را به تور دروازه‌ی رمزدیل و آرسنالی ها بچسباند و نتیجه‌ی مسابقه را به تساوی یک بر یک بکشاند. دقایقی بعد از گل منچستر سیتی نیز توپچی ها با اخراج یکی از بازیکنان خود به نام گابریل، تیم خود را ده نفره دیدند و عملاً توان انجام حملات گسترده. همه جانبه بر روی دروازه منچستر سیتی را از دست دادند. در دقایق پایانی مسابقه هم رودری موفق شد گل برتری منچستر سیتی را به ثمر برساند تا در نهایت، این شاگردان پپ گواردیولا باشند که با حساب دو بر یک این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و سه امتیاز دیگر به حساب سیتیزن ها واریز کردند.

اینجا

9404