رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی: برای مبارزه با دوپینگ تعارف نداریم

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی: برای مبارزه با دوپینگ تعارف نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با بیان اینکه برای مبارزه با دوپینگ با هیچ فردی تعارف نداریم گفت: در هر لحظه‌ای خارج یا داخل مسابقه و داخل اردو از ورزشکاران برحسب شرایط قانونی تست دوپینگ انجام خواهیم داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تورج ملک‌محمدی روز شنبه در گفت‌وگویی، افزود: تاکید زیادی از سوی فدراسیون کشتی و شخص رییس فدراسیون در 2 سال و نیم سال گذشته شده، که به صورت جدی این موضوع پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: تعامل خوبی بین فدراسیون کشتی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ وجود دارد. چندین جلسه با ارکان مختلف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ داشتیم. در هر لحظه‌ای خارج از مسابقه، داخل مسابقه و داخل اردو از ورزشکاران برحسب شرایط قانونی تست دوپینگ انجام خواهیم داد. هیچ محدودیت تستی نخواهیم داشت. تشخیص با فدراسیون کشتی و کمیته پزشکی است که چه موقع تست گرفته شود تا بتوانیم ورزش پاکی داشته باشیم.

تجهیز خانه‌های کشتی به دستگاه‌های فیزیوتراپی

ملک‌محمدی همچنین گفت: در شرایطی که فدراسیون کشتی در بخش سخت‌افزاری پوست‌اندازی و ارتقاء پیدا کرده، کمیته پزشکی هم باید به موازات این تغییرات، پوست‌اندازی می‌کرد و در جلسه آخر شورای مدیران، رییس فدراسیون تاکید کرد که حتما باید از نیروهای متخصص و دارای مدارک مرتبط در کمیته پزشکی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت فدراسیون کشتی در زمینه فیزیوتراپی که یکی از نیازهای اصلی و ضروری کشتی‌گیران است، دستگاه‌های جدیدی را با همکاری و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی خریداری کرد.

6641