صادقی: امیدوار به بازگشت امتیازها هستیم/ کنار آمدن با شوک کمیته انضباطی آسان نبود

صادقی: امیدوار به بازگشت امتیازها هستیم/ کنار آمدن با شوک کمیته انضباطی آسان نبود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امیدوار است کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی کمیته انضباطی را نقض کند و امتیازات کسرشده این تیم برگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید صادقی درباره تساوی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: این بازی چهار گل داشت و دربی جذابی بود. ما روی غافلگیری و اشتباهاتی که داشتیم دو گل دریافت کردیم، ولی برای جبران این نتیجه ناامید نشدیم و دو گل هم به ثمر رساندیم. چند موقعیت دیگر هم داشتیم که تبدیل به گل نشدند. این درست است که بازی باخته را به مساوی تبدیل کردیم، ولی هدف گل‌گهر برد بود و متأسفانه در حالی که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم به هدف‌مان نرسیدیم.
وی با اشاره به کسر امتیاز از گل‌گهر، تصریح کرد: ما وضعیت بسیار خوبی در جدول داشتیم، ولی متأسفانه کسر هفت امتیاز همه چیز را به‌هم ریخت و کنار آمدن با این شوک اصلاً آسان نبود. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد قطعاً جزو بالانشین‌ها بودیم، با این حال فعلاً ناامید نیستیم و امیدواریم تا امتیازهای کسرشده را دوباره به ما برگردانند.

صادقی در پاسخ به این پرسش که «اگر امتیازها برنگردد آیا گل‌گهر می‌تواند خودش را به بالای جدول برساند؟»، اظهار داشت: حتی اگر امتیازها برنگردد باید به این فکر کنیم که قوی‌تر از قبل باشیم. 18 هفته دیگر از لیگ باقی مانده است و باید انگیزه بالایی داشته باشیم تا دوباره با گرفتن چند نتیجه خوب خودمان را بین تیم‌های بالای جدول قرار دهیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر در مورد بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: نفت تیم قابل احترامی است و بازی آسانی در پیش نداریم، ولی موقعیت تیم ما در جدول طوری است که محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم.

6641