سرنوشت مبهم مدافع ایتالیایی در تورین/ نه به او بازی می‌دهند نه اجازه خروج!

سرنوشت مبهم مدافع ایتالیایی در تورین/ نه به او بازی می‌دهند نه اجازه خروج!

پایگاه خبری فوتبالی - همیشه در این فصل از سال بازار شایعات در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا شلوغ و پر سر و صدا دنبال می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس که فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد، می تواند از فرصت بازار نقل و انتقالات زمستانی بهره برده تا شرایط تیمی خود را کمی بهبود ببخشد. اما مطمئنا در کنار خرید احتمالی گزینه های مد نظر، بازیکنانی نیز در لیست فروش قرار خواهند گرفت.

دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی بیانکونری که همراه خانواده اش تعطیلات سال نو را در مالدیو پشت سر می گذارد، از گزینه هایی است که برخی منابع معتقدند می تواند یوونتوس را ترک و راهی ناپولی شود. اما دویده تورکیا، مدیر برنامه های این بازیکن در این باره می گوید: "روگانی و ناپولی؟ به نظرم باشگاه ایده های دیگری دارد؛ در سال های اخیر دنیله مورد تأیید بوده و چندان نظری برای فروش او در باشگاه وجود ندارد. در شرایط کنونی پیش شرطی برای خروج از باشگاه دیده نمی شود اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است. این که اگر به ناپولی بپیوندد باید خیلی زود مقابل تیم سابقش بازی کند، باید بگویم که این مسائل است که فوتبال را خاص می کند؛ اما بهتر است در مورد فوتبال ایتالیا و نحوه‌ی ارتباط آن با این کشور صحبت کنیم، این یک میراث فرهنگی است. این سخت است که باشگاهی بازیکنی که جز اهداف آن به شمار می رود را به باشگاه دیگری بدهد. ما هم در کنار هم هدف هایی داریم و برای آن هدف می جنگیم."

مدیر برنامه های مدافع ایتالیایی ضمن تاکید بر این موضوع که پیشنهادی هم برای موکلش وجود ندارد، گفت: "هیچ باشگاه دیگری در حال حاضر وجود ندارد اما اگر تلفنی از جونتولی داشته باشم، با کمال میل به او پاسخ خواهم داد و همچنین اگر تلفنی از یک باشگاه مهم دیگر؛ چون این حرفه‌ی ماست و ما در کمال احترام می توانیم باشگاهی که با آغوش باز به سراغمان می آید را بپذیریم، چون تو یک حرفه ای هستیم."

ایجنت روگانی در ادامه در ارتباط با یوونتوس گفت: "ما نیاز به احترام برای بازیکنان و باشگاه داریم. او در لیگ قهرمانان بازی کرده و عملکرد خوبی داشته؛ این طبیعی است که او مستحق فرصت و فضای بیشتری برای بازی کردن است. اما همانند همیشه در چنین شرایطی و زمانی که در بازار نقل و انتقالات هستیم، این فرصت برای انتقال راحت تر است؛ البته زمانی که باشگاه آماده فروش تو باشد. مشکل این جاست اگر تو را بفروشند، باید جایگزینی برای تو خریداری کنند و این برای آن ها هزینه خواهد داشت. اگر نمی خواهید او را در این زمان بفروشید، پس این فرصت ایجاد می شود که می توانی بپرسی چقدر او را می خواهی و برای چه زمان و چه مقدار. خیلی پیچیده نیست اما هر باشگاهی که بخواهد در حال حاضر بازیکن خریداری کند، باید چانه بزند."

9404