بارسلونا در پی جذب ستاره سوئیسی گلادباخ/ زکریا قصد تمدید ندارد

بارسلونا در پی جذب ستاره سوئیسی گلادباخ/ زکریا قصد تمدید ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ عدم تمدید قرارداد دنیس زکریا را تأیید و اعلام کرده که این بازیکن قصد جدایی از این تیم آلمانی را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دنیس زکریا، هافبک بیست و پنج ساله‌ی باشگاه آلمانی در پایان رقابت های فصل جاری دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندسلیگای یک از این باشگاه آلمانی جدا خواهد شد. از باشگاه هایی همانند بایرن مونیخ آلمان، بارسلونای اسپانیا و یوونتوس ایتالیا و همچنین دو باشگاه انگلیسی به عنوان علاقمندان و مشتریان این بازیکن جوان نام برده می شود.

دنیس زکریا در رقابت های فصل جاری دسته اول فوتبال آلمان یا همان بوندسلیگای یک، طی پانزده مسابقه ای که با پیراهن باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفته، موفق شده که دو گل به ثمر برساند و همین طور یک پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند.

دنیس زکریا، هافبک اهل کشور سوئیس باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ آلمان از مدت ها قبل مورد علاقه و توجه مسئولان چندین باشگاه از کشورهای صاحب فوتبال و لیگ های معتبر اروپایی قرار گرفته است و باید منتظر ماند و دید که آیا سرنوشت این بازیکن جوان و مقصد بعدی او در همین پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو مشخص خواهد شد یا این که این بازیکن نیم فصل دوم مسابقات فصل جاری بوندسلیگا را هم در همین باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ آلمان پشت سر خواهد گذاشت.

9404