با تقویت احتمال لغو بازی یوونتوس و ناپولی، جنجال سال قبل تکرار می‌شود؟

با تقویت احتمال لغو بازی یوونتوس و ناپولی، جنجال سال قبل تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد یک بار دیگر این بیماری عجیب و پر حاشیه که دو سالی است دنیا و نحوه زیستن را تحت شعاع خود قرار داده، می تواند رقابت های فوتبال اروپا را تعطیل و با توقفی چند ماهه روبرو سازد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در حالی که یوونتوسی ها می دانند در نخستین دیدارشان در سال جدید میلادی باید به مصاف رقیب سرسخت و دشمنی دیرینه در دنیای فوتبال به نام ناپولی بروند و از حساسیت این بازی آگاهند، اخبار و شایعاتی از احتمال لغو این بازی مطرح می شود؛ احتمالی که در صورت اتفاق افتادنش، همانند فصل گذشته با حواشی زیادی همراه خواهد بود.

این در حالی است که طبق برنامه فعلی، دو تیم یوونتوس و ناپولی در تاریخ ششم ژانویه در ورزشگاه آلیانس تورین به مصاف هم خواهند رفت اما برخی از بازیکنان از جمله لوزانو که در مکزیک در قرنطینه قرار دارد، مطمئنا به این بازی نخواهند رسید و این احتمال می رود که بازیکنان بیشتری با توجه به تعطیلات سال نو میلادی، با تست های مثبت کرونا روبرو شوند و شرایط برگزاری دیدار را با مشکلاتی روبرو سازند. اما تا این لحظه به طور قطع خبری از لغو این بازی منتشر نشده و همین مسئله نیز خود به خود باعث می شود تا شرایط سال گذشته‌ی مصاف این دو تیم در ذهن ها تداعی شود. دیداری که نتیجه اش ابتدا به سود یوونتوس اعلام شد و اما با اعتراض ناپولی روبرو و در نهایت این بازی در زمان دیگری برگزار شد.

شرایط فعلی ناپولی نیز کم و بیش مانند فصل گذشته است و می تواند موجب لغو بازی شود؛ اما این که نتیجه‌ی چنین تصمیمی چه خواهد شد، خود حساسیت ها را یک بار دیگر به طرز عجیبی بالا می برد و به همین منظور، باید منتظر اعلام رسمی مسئولین برگزار کننده رقابت های سری آ باشیم.

9404