کنایه هواداران اینتر به اظهارات اخیر لوکاکو

کنایه هواداران اینتر به اظهارات اخیر لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اینتر اصلا از صحبت‌های اخیر روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی مبنی بر بازگشت به نراتزوری استقبال نکردند و با یک بنر طعنه‌دار، به مصاحبه اخیر این مهاجم 28 ساله پاسخ دادند.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه مصاحبه لوکاکو با اسکای اسپورتس همانند یک بمب در دنیای فوتبال صدا داد و توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کرد. مهاجم سابق منچستریونایتد در مصاحبه‌اش با اسکای ادعا کرده که سیستم توماس توخل به درد او نمی‌خورد و قصد بازگشت به باشگاه سابقش اینتر را دارد و البته سرمربی آلمانی چلسی نیز حرف‌های لوکاکو را بی جواب نگذاشت و اذعان کرد که این نوع مصاحبه‌ها در این شرایط بحرانی فقط به ضرر باشگاه است. 

به نقل از میرور، لوکاکو پس از سپری کردن دو فصل موفق در سن سیرو و قهرمانی در سری آ، اینتر را با مبلغ 115 میلیون یورو ترک کرد و به چلسی بازگشت. اینتر پس از قهرمانی در ایتالیا، به خاطر مشکلات مالی و ناکامی در محقق کردن خواسته‌های کونته، این سرمربی ایتالیایی، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را از دست دادند تا خوشحالی هواداران نراتزوری دوام چندانی نداشته باشد. روز گذشته نیز هواداران دو آتیشه اینتر با نصب بنری بیرون از ورزشگاه به لوکاکو گفتند: "مهم نیست چه کسانی ما را در باران ترک کردند، بلکه کسانی که در طوفان‌ها همراه ما بودند، مهم هستند. خداحافظ لوکاکو."

4416