فقط به خاطر یک نفر در آرسنال ماندم

فقط به خاطر یک نفر در آرسنال ماندم

پایگاه خبری فوتبالی - گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی آرسنال فاش کرد میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی تنها دلیل ماندنش در تیم شمال لندنی است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق بروسیا مونشن‌گلادباخ اوقات پر فراز و نشیبی را در انگلستان سپری می‌کند. او در زمان سرمربیگری اونای امری که در حال حاضر هدایت ویارئال را برعهده دارد، به عنوان کاپیتان توپچی‌ها انتخاب شد، اما به خاطر نمایش‌های بدش توسط هواداران آرسنال هو شد و حتی بازوبند کاپیتانی را از دست داد و به جایش پیرامریک اوبامیانگی انتخاب شد که حالا او نیز بازوبند کاپیتانی را به دلیل بی نظمی‌هایش از دست داده است.

به نقل از میرور، او پس از درخشش در رقابت‌های یورو 2020، پیشنهاد 12 میلیون یورویی از ژوزه مورینیو و رم دریافت کرد، اما آرسنال به خاطر پائین بودن رقم پیشنهادی جالوروسی، مذاکرات را برهم زد و با ژاکا قراردادی پنج ساله نیز امضا کرد. ژاکا حالا به یکی از بازیکنان اصلی زیر نظر آرتتا تبدیل شده است و راجع به این موضوع اظهارات جالبی به زبان آورده است.

"میکل فردی است که من هنوز به خاطرش در آرسنال بازی می‌کنم. همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در گذشته رخ داده و من چه درگیری با هواداران آرسنال داشتم. اگر آرتتا نبود، من قطعا الان بازیکن این باشگاه نبودم و راهی تیم دیگری می‌شدم."

4416