گزارش خبرنگار انگلیسی از برخی جزئیات مربوط به مصاحبه جنجالی اخیر لوکاکو

گزارش خبرنگار انگلیسی از برخی جزئیات مربوط به مصاحبه جنجالی اخیر لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - جنجالی ترین خبر امروز فوتبال در انگلستان یا حتی در کل اروپا، صحبت های مهاجم بلژیکی آبی های لندنی با رسانه‌ی ایتالیایی بود که واکنش باشگاه چلسی و سرمربی آن را هم به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، دیوید اورنستین، خبرنگار سرشناس نشریه‌ی اتلتیک نیز به مصاحبه‌ی جنجالی روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی واکنش نشان داده است. این خبرنگار با انتشار گزارشی در این زمینه مدعی شده که باشگاه چلسی از زمان‌ بندی و محتوای مصاحبه لوکاکو به شدت عصبانی است. مسئولان چلسی و ایجنت لوکاکو از تصمیم وی برای انجام این مصاحبه غافلگیر شده‌ اند چون به تازگی متوجه شدند که برنامه‌ ریزی این مصاحبه با خود او بوده است.

این خبرنگار انگلیسی ادعا می کند که این مصاحبه در حدود سه هفته پیش با خبرنگار شبکه اسکای ایتالیا صورت گرفت و در پی توصیه‌ های اشتباهی که به این بازیکن شده، او ترتیب این مصاحبه را داده بوده است. تصمیم لوکاکو درباره‌ی این مصاحبه غیر منطقی بود و از همین بابت، باعث غافلگیری و عصبانیت ایجنت او و باشگاه چلسی شده است. 

منظور لوکاکو از بازی در سیستم متفاوت زیر نظر توماس توخل، حضور او به عنوان تک مهاجم چلسی بود؛ زیرا او در اینتر در کنار لائوتارو مارتینز بازی می‌ کرد و حمایت‌ های او را در زمین بازی داشت. لوکاکو از زمان انجام این مصاحبه دو بازی کرده و دو گل به ثمر رسانده است و قبل از آن با توخل گفت و گوهایی نیز داشته است؛ به همین دلیل بود که سرمربی آلمانی نیز از منتشر شدن این مصاحبه تعجب کرد.

9404