توافق بارسلونا با ستاره یوونتوس/ بانوی پیر به دنبال جانشین موراتا

توافق بارسلونا با ستاره یوونتوس/ بانوی پیر به دنبال جانشین موراتا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس هیچ قصدی برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید ندارد و بارسلونا در تلاش است تا این مهاجم 29 ساله را به لالیگا بازگرداند. 

به گزارش فوتبالی، زمان موراتا در تورین دارد به پایان می‌رسد و سران بانوی پیر صراحتا اعلام کردند که نمی‌خواهند مبلغ 35 میلیون یورو را برای دائمی کردن قرارداد موراتا پرداخت کنند. در این بین تماس‌هایی بین ایجنت موراتا و بارسلونا برقرار شد و گفته می‌شود که بلوگرانا قرارداد 18 ماهه به مهاجم سابق رئال مادرید پیشنهاد داده است و سایت گل نیز مدعی است که هر دو سمت به توافقاتی دست یافته‌اند، اما شرایط خیلی آسان به نظر نمی‌رسد. 

به نقل از سایت گل، سال گذشته موراتا با قراردادی قرضی به یووه پیوست، اما اصلا نتوانست زیر نظر مکس آلگری به جایگاه ثابتی در یووه دست پیدا کند و حالا صحبت از بازگشتش به اسپانیاست. ژاوی یکی از مشترین سرسخت این مهاجم است، زیرا معتقد می‎‌باشد که او توانایی بازی در تمامی پست‌های هجومی را دارد، اما برای گرفتنش از یووه، یک شرط وجود دارد. 

بانوی پیر فقط به یک شرط اجازه خروج موراتا در ژانویه را می‌دهد که بتواند اول جانشینش را خریداری کند و سپس می‌گذارد تا موراتا بازی در لباس بارسلونا را نیز تجربه کند. موراتا سابقه بازی در دو تیم شهر مادرید را نیز دارد

4416