مریم جهان‌نجاتی: واکسن آسترازنکا دردسرساز شد/ شش بازیکن شهرداری سیرجان با تب بازی کردند

مریم جهان‌نجاتی: واکسن آسترازنکا دردسرساز شد/ شش بازیکن شهرداری سیرجان با تب بازی کردند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم شهرداری سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان از پس نماینده البرز برنیامد و مربی این تیم، دلیل بازی بد شاگردانش را واکسن تزریق شده به بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی می‌داند.

به گزارش فوتبالی، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، با 7 روز تأخیر به دلیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در تورنمنت جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به امروز موکول شد و شهرداری سیرجان در خانه به مصاف نماینده البرز رفت.

این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید و سرانجام پس از 6 هفته، نوار پیروزی های مدافع عنوان قهرمانی پاره شد و شهرداری نتوانست برنده بازی شود و دروازه خود را بسته نگهدارد.

به دلیل تفاوت زیاد سطح تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، ممکن است یک امتیاز سرنوشت قهرمانی را عوض کند و آنچه مشخص است شهرداری‌چی‌ها از اینکه نتوانسته‌اند این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند بسیار خشمگین اند.

مریم جهان‌نجاتی، پس از پایان این بازی با اظهارات اعتراض آمیز عنوان کرد: 6 بازیکن تیم ما به مدت 14 روز در اردوی تیم ملی حضوز داشتند و از حضور آن‌ها در تمرینات تیم بی‌بهره بودیم.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان افزود: عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه برازجانی، رقیه جلال‌نسب، شبنم بهشت و افسانه چترنور از اواخر آذر ماه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. کادرپزشکی تیم ملی روز سه شنبه، ۷ دی ماه، در اقدامی عجیب و بدون هیچ هماهنگی با باشگاه اقدام به تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا به این بازیکنان کرد.

وی با اشاره به تقابل سخت در هفته هفتم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این در صورتی بود که امروز مقابل نماینده البرز بازی سختی داشتیم و این شش بازیکن در تب بالا و بدن درد به میدان رفتند که همین سبب شد تا بازیکنان ما کیفیت فنی لازم را نداشته باشند.

جهان‌نجاتی با بیان اینکه بازیکنان باید ۱۴ دی دوباره به اردو تیم ملی بروند و تا ۱۷ بهمن در اختیار تیم ملی باشند، معترض شد: آیا بهتر نبود در راستای همکاری تیم ملی با باشگاه‌ها، کادر پزشکی هفته آینده واکسن را به بازیکنان تزریق کند نه ۴۸ ساعت مانده به بازی لیگ؟ واقعا چه کسی پاسخگوی این‌گونه تصمیمات است؟

سرمربی تیم شهرداری سیرجان تصریح کرد: باشگاه های خاتون بم و سپاهان به این مسئله اعتراض کردند و ماهم معترض هستیم و‌فردا کتباً به سازمان لیگ  نامه خواهیم زد.

البته شایان ذکر است که تیم هیأت فوتبال البرز این روزها کاملاً احیا شده و چهره‌ی یک رقیب سرسخت را به خود گرفته است. شاگردان پرستو کرمی پس از دو پیروزی متوالی، هفته گذشته هم سپاهان مدعی را حسابی به دردسر انداختند و سرانجام با نتیجه یک بر صفر بازنده بازی شدند.

لازم به توضیح است که هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر نیز به دلیل فرصت کافی برای آمادگی تیم ملی فوتبال زنان ایران لغو شد و سازمان لیگ پس از بازگشت ملی پوشان از تورنمنت آسیایی در خصوص از سرگیری مسابقات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

1377