نشست خبری کلوپ پیش از بازی با چلسی و تایید وجود ٣ کرونایی دیگر در تیمش

نشست خبری کلوپ پیش از بازی با چلسی و تایید وجود ٣ کرونایی دیگر در تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای بندر لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس تیمش مقابل آبی های لندنی شرکت و ابتلای سه نفر دیگر از بازیکنان تیمش به بیماری کرونا را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول قبل از برگزاری دیدار حساس قرمزها برابر چلسی در چهارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلستان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کلوپ در این نشست درباره وضعیت تیاگو و مینامینو گفت: "نه تیاگو و نه مینامینو را در اختیار نداریم‌. وضع تاکی بهتر است و روی چمن تمرین می‌ کند. مشکل تیاگو مربوط به لگن است که اصلا نمی‌ دانیم از کجا آمد!"

اما مهم ترین بخش از صحبت های کلوپ در این نشست خبری مربوط به بازیکنان کرونایی لیورپولی ها بود که وی در این زمینه گفت: "سه نتیجه مثبت دیگر در تست بازیکنان و تعدادی بیشتر در کادر فنی داشتیم. اوضاع در حال حاضر آن‌ چنان خوب نیست. در حال حاضر نمی‌ توانم بگویم چه کسانی هستند اما مسلما در ترکیب تیم در یکشنبه می‌ توانید واضح متوجه شوید."

کلوپ درباره‌ی تعویق این بازی هم چنین می گوید: "هنوز وضعیت ما به شکلی نیست که به تعویق بازی نزدیک باشیم. هنوز به طور کامل در تیم شیوع پیدا نکرده اما در حال حاضر بیشتر و بیشتر اتفاق می افتد. این موضوع در صبح‌ ها مثل بلیت بخت آزمایی می‌ ماند. باید منتظر نتایج بمانیم. وضعیت روز به روز آپدیت می‌ شود. باید صبر کنیم. نمی‌ توانم با قاطعیت چیزی بگویم چون نمی‌ دانیم چند ساعت بعد اوضاع چگونه خواهد بود‌."

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه درباره‌ی رقابت بر سر قهرمانی گفت: "تنها با بردن بازی‌ ها می‌ توانید به رقیبان برسید. چلسی تیم خوبی است و بازی سختی آن‌ جا خواهیم داشت‌. مسلما با یک عملکرد متوسط در استمفوردبریج پیروز نخواهید شد!"

یورگن کلوپ در ارتباط با عکس‌ العمل تیمش به باخت مقابل لستر سیتی می گوید: "امروز اولین جلسه‌ی بدون ریکاوری را خواهیم داشت (صحبت با بازیکنان). من انتظار یک عکس‌ العمل فوتبالی از بازیکنانم دارم. کاملا درباره‌ی مثبت بودن روحیه‌ی تیمم مطمئنم. روز بعد از باخت به لستر، هنوز اثرات آن را حس می‌ کردم. به عنوان یک شخص، شما می‌ خواهید که هم خودتان و هم بازیکناننتان، واکنش مناسبی نسبت به این موضوع داشته باشید و این‌ چیزی است که تلاش می‌ کنیم انجام دهیم‌. اگر بازی را می‌ بردیم، واقعاً دسامبر خوبی می‌ شد."

سرمربی سابق دورتموند درباره‌ی شرایط حریف روز یکشنبه تیمش یعنی چلسی هم گفت: "آن‌ ها مشکلاتی با مصدومیت و کووید دارند. وقتی شما در یک محیط با سطح عملکرد بالا کار می‌ کنید و به بازیکنانتان برای رسیدن به حدهای مختلف فشار وارد می‌ کنید، این موضوعات هم پیش می‌ آید."

کلوپ درباره‌ی منچستر سیتی و اختلاف به وجود آمده با این تیم صدرنشين هم گفت: "سیتی اختلاف ایجاد کرده و لیاقت آن را دارد اما هنوز مسیر زیادی وجود دارد و نزدیک آپریل هم نیستیم، پس بازی‌ های زیادی تا آن‌ زمان وجود خواهند داشت."

سرمربی لیورپول در خصوص جانشینی صلاح، مانه و کیتا بعد از رفتنشان به تورنمنت ملی جام ملت‌ های آفریقا می گوید: "می‌ دانیم که برای مدتی سخت خواهد بود. باید با جواب‌ های فوتبالی این مشکلات را حل کنید. واقعاً ایده‌ ای ندارم که چه کسی جای آن‌ ها را پر خواهد کرد‌. درباره‌ی این موضوع مثبت فکر می‌ کنم اما بستگی دارد چه کسی برای جانشینی آن‌‌ ها در دسترس باشد. مثلاً کرتیس جونز سرحال است و بازگشت او با توجه به وضعیت تیاگو و نبی به خاطر رفتن به جام ملت‌ ها، خوب است. این موضوع واقعاً برای ما مهم است‌ و او هم خوب به نظر می‌ رسد."

9404