متن کامل مصاحبه جنجالی ستاره بلژیکی خط حمله چلسی با رسانه ایتالیایی

متن کامل مصاحبه جنجالی ستاره بلژیکی خط حمله چلسی با رسانه ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی بلژیکی خط حمله‌ی آبی های لندنی در آستانه‌ی تقابل حساس تیمش با لیورپول و در مصاحبه با یکی از رسانه های ایتالیایی، صحبت های جنجالی و مهمی مطرح کرده که چندان به مذاق چلسی و توخل خو‌ش نیامده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی سابق اینتر که در تابستان گذشته با انتقالی پر هزینه تبدیل به گرانترین خرید تاریخ چلسی و گرانترین فروش تاریخ اینتر شد، بعد از گذشت حدود یک نیم فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره، از حضور در جمع آبی های لندنی ابراز نارضایتی و ناراحتی کرده است.

متن کامل مصاحبه روملو لوکاکو با شبکه‌ی تلویزیونی اسکای ایتالیا از این قرار است:

"تابستان گذشته حتی به انتقال به چلسی فکر نمی‌ کردم. تا زمانی که آن ها واقعاً با پیشنهادی به من مراجعه کردند، من اصلاً به این موضوع فکر نکردم. سیمونه اینزاگی رابطه اش با من عالی بود."

"نمایندگان باشگاه درخواست قرارداد جدید کردند، من 28 ساله بودم و خانواده ام در میلان احساس خوبی داشتند. من هنوز یک آپارتمان در آن جا دارم، گفتم اگر لازم باشد می توانم کل خانواده را به آن جا منتقل کنم. اما مدیریت از تمدید قرارداد خودداری کرد و آن را غیرممکن دانست."

"رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ قطعاً بهترین باشگاه های فوتبال هستند. هر بازیکنی آرزو دارد روزی برای آن ها بازی کند و فکر می کردم می توانم با اینتر تاریخ ساز شوم (با امضای قراردادی تمدید شده) و سپس به یکی از آن باشگاه ها بپیوندم."

"بعد از این دو سال فوق العاده، به راحتی می توانستیم به بازی ادامه دهیم. بازیکنانی مانند من، لائوتارو، بارلا، باستونی و اشکرینیار می توانند به پیشرفت خود ادامه دهند. ما با هم بزرگ شدیم. اما این اتفاق نیفتاد. بعد با خودم گفتم اگر باشگاهی هست که بتوانم خودم را در آن معرفی کنم، آن باشگاه چلسی است."

"انتقال به چلسی به خاطر پول نبود، برای من یک چالش بود، زیرا در این 8 سال هرگز قهرمان لیگ برتر نشدم. برای من سخت بود که از تیمی که از کودکی طرفدارش بودم امتناع کنم."

"من همیشه اینتر را دنبال خواهم کرد. من به هر چیزی که به اینتر ربطی دارد، نگاه می کنم. می دانم که آن ها خوب خواهند بود، زیرا بازیکنان در فصل گذشته رشد قابل توجهی داشته اند. این تجربه به آن ها کمک کرد تا بالغ شوند و نگرش مربی را بهتر درک کنند."

"ما با کونته صحبت کردیم و از نزدیک ارتباط برقرار کردیم. نه تنها در مورد فوتبال، بلکه فقط در مورد زندگی. او چیزهای زیادی در مورد زندگی شخصی من می داند و فهمیدن رفتن او بسیار دردناک بود. جدایی کونته از اینتر یکی از سخت ترین لحظات دوران حرفه ای من بود."

9404