اعتراف هافبک شیاطین‌سرخ به سختگیر بودن رانگنیک

اعتراف هافبک شیاطین‌سرخ به سختگیر بودن رانگنیک

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک شیاطین سرخ که در مسابقه‌ی دیشب برابر برنلی عملکرد درخشانی داشت، در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، اسکات مک تومینای، هافبک منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی در بازی شب گذشته مقابل برنلی، گفت: "ما به هر دلیلی در نیمه دوم کمی آرام بودیم. ما باید آن انرژی نیمه اول را برای نود دقیقه کامل که امسال واقعاً نداشتیم، حفظ کنیم. اما در حال یادگیری و تطبیق آن هستیم. گل‌ ها به انرژی تیم کمک می‌ کنند. اگر به نیوکاسل دو یا سه گل می‌ زدیم، به کل تیم انرژی می داد. این خیلی مهم است. اکنون زمان آن است که ما واقعاً شروع به پیشرفت کنیم و خیلی بهتر عمل کنیم. سرمربی بسیار سخت‌ گیرانه عمل می کند چرا که ما برای یونایتد بازی می کنیم و این کاری است که باید انجام دهیم." 

هافبک شیاطین سرخ در پایان صحبت هایش ضمن مقایسه‌ی دو بازی پایانی تیمش با همدیگر، گفت: "بازی مقابل نیوکاسل سخت بود و ما باید از آن درس بگیریم. باید توپ را بهتر حفظ می کردیم. قبل از بازی با برنلی در حال تلاش بودم، پای راستم بعد از بازی با نیوکاسل آسیب دیده بود، اما توانستم از پس بازی بربیایم."

منچستر یونایتد در مسابقه ای که شب گذشته و در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره برگزار شد، موفق شد برنلی را در اولدترافورد شکست دهد.

9404