سورپرایز شدن توخل از اظهارات عجیب لوکاکو

سورپرایز شدن توخل از اظهارات عجیب لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اعتراف کرد که از اظهارات روملو لوکاکو مبنی بر ناراحت بودنش از شرایط باشگاه، متعجب شده و البته می‌خواهد پشت درهای بسته مشکلش را با ستاره 98 میلیون پوندی حل کند. 

به گزارش فوتبالی، لوکاکو پس از سپری کردن دو فصل موفقیت آمیز در اینتر و سری آ، تابستان گذشته با مبلغ گران 130 میلیون یورویی و با قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست تا به قول خودش، کار ناتمامش را در انگلیس به اتمام برساند، اما اوضاع بر وفق مراد ستاره 28 ساله پیش نرفت و او شب گذشته در مصاحبه‌ای با اسکای نیز ناراحتی‌اش را تائید و اذعان کرد که در تلاش برای بازگشت به اینتر است. 

به نقل از سایت گل، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول در روز یک شنبه، راجع به مصاحبه لوکاکو با اسکای اسپورتس گفت: "ما با لوکاکو پشت درهای بسته صحبت خواهم کرد. من از حرف‌هایش تعجب کردم، چون او را ناراحت نمی‌بینم و فکر می‌کردم که خوشحال است. باید زمان بدهیم تا بفهمیم در سر روملو چه چیزی می‌گذرد."

"البته از مصاحبه‌اش اصلا خوشم نیامد، چون باعث به وجود آمدن حاشیه بیشتر در این شرایط سخت باشگاه خواهد شد. البته ممکن است رسانه‌ها اذیت کرده باشند و فقط چیزهایی که دوست داشتند را پخش کردند."

4416